נסאר חסן - אחראי תלונו |
שם ותפקיד: |
1- אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה
2- לגופה של פנייתך, הנני לציין כי מסלול הקו לרבות הזמנים הינם מתוקף רישיון קו שניתן ע"י משרד התחבורה, וכל שינוי מחייב אישור המשרד.
3- יש לציין כי, החברה מתגברת את הקו בשעות ו/או ברכבים בהתאם לצרכי המשתמשים בקו.
4- אם קיימת בעיה ספציפית בקו ו/או בזמן מסויים נא להביא זאת לידיעתנו.
5- בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.
6- אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.
|
תגובה: |
להמשיך ולהתעדכן דרך אתר החברה. |
פתרון: |
|
|