|
|
|
|
|
|
אין מקומות באוטובוס |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני רוצה להתלונן , אין מקומות באוטובוס לא משנה באיזה שעה אני נוסעת, המסלול הוא מנתניה לתל אביב.
אני נאלצת להתחנן לנוסעים אחרים שיתנו לי מקום לשבת , שכן איני יכולה לעמוד במצבי זמן רב, מצב אבסורדי ביותר. ( לפעמים יש מקום ישיבה אחרי 45 דקות נסיעה) אני משלמת על כרטיס, אז אני מצפה שיהיה לי מקום ישיבה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אוטובוסים גדולים יותר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נתיב אקספרס שירות לקוחות
, תגובה:
|
נסאר חסן - אחראי תלונות ציבור |
שם ותפקיד: |
1-אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2- לגופה של פנייתך, לא ניתן ללמוד פרטים אודות מקרה ואו תאריך ספיציפי, וכי הפנייה מאוד כוללנית.
3-בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.
4-אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.
|
תגובה: |
**** |
פתרון: |
|
|
|