נסאר חסן - אחראי תלונות ציבור |
שם ותפקיד: |
1-אנו מודים לך על פנייתך, " נתיב אקספרס " רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2-לגופה של פנייתך, החברה ביצעה מספר בדיקות במערכת מיקום הרכב.
3-מהבדיקה עולה כי עקב תקלה טכנית שנתגלתה באוטובוס ואשר גרמה לאיחור ביציאה מהתחנה הראשונה, ועד הגעת ניידת שירות שטיפלה בתקלה.
4-כתוצאה מכך, נגרמו שיבושים בזמני ההגעה לתחנות הביניים.
5-בלי קשר לאמור לעיל, אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לך וכחברה נעשה כמיטב יכולתנו, ככל שהדבר בשליטת החברה על מנת להימנע מסיטואציות דומות.
6-אנו שבים ומודים לך על פנייתך, ומאחלים לך המשך נסיעה נוחה ובטוחה בנתיב אקספרס.
|
תגובה: |
באם קיימת הוכחה לנזק כספי שנגרם, נא להמציא לידי מחלקת תלונות הציבור בחברה. |
פתרון: |
|
|