פרטי התלונה

תלונות ארטא

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום - ויחס מעליב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף דצמבר רכשתי מארטא בטבעון קרוסלת מדפים לקלסרים למשרדינו.
שילמתי בויזה וקיבלתי את המוצר עטוף וסגור. כשהגענו למשרד ופתחנו את החבילה , התברר ש- א. המוצר היה פגום .
ב. חסר ציר מרכזי שבלעדיו אין אפשרות להרכיב את הקרוסלה.
מיד התקשרתי והבטיחו שישלחו לי ציר מרכזי ויחליפו לי את החלק הפגום.
זה לקח כ- יומיים ובסוף קיבלתי ציר אך לא החליפו לי את החלק הפגום. ואז התחיל מסע של טלפונים שבהם העבירו אותי מאחד לשני , ובמשך שלושה שבועות שבהם התקשרתי מידי יום, שלחתי פקס שבו אני מעוניינת לבטל את העסקה ולבסוף הפנו אותי למנהל ארטא וגם אז רק אחרי שכעסתי מאוד הוא הבטיח שישלחו לי את החלק. אגב כל הטלפונים היו לסניף המרכזי. כשביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש, אמר לי המנהל שאם אקנה עוד מוצרים אקבל הנחה בקניה הבאה.
ביצעתי הזמנה של ציוד משרדי אך ההנחה שקיבלתי היתה עלובה וביטלתי את ההזמנה. אני חושבת שחברה שמכבדת את עצמה לא היתה צריכה להגיב כמו שארטא הגיבו. אני בחיים לא יקנה מוצר של ארטא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארטא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה