פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תמורה למה שהובטח בגין הסכום ששלמנו נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
מלון הנסיכה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בת זוגתי ואני שהינו במלון הנסיכה בין ה 31.1-2.2 (שישי - ראשון).
הזמנו סוויטה במלון בקומה 14, מתוך כוונה שתהיה לנו את האפשרות לאכול ולשתות בשעות בהן הטרקלין פתוח דבר שכלול במחיר כאשר מזמינים סוויטה בקומה הנ"ל. וכך גם ארגנו את החופשה שלנו, מבחינת טיולים באזור ומסעדות. אך מה רבה היתה תדהמתנו שביום שבת הטרקלין נסגר שעה מוקדם יותר, שעה שבה חזרנו במיוחד מהקניון על מנת שנוכל לשבת בכייף לאכול ולשתות. לא ייחסנו לכך חשיבות רבה עד אשר הגיע יום ראשון, שבו להפתעתנו הטרקלין היה סגור בכל אותו היום. אציין כי אם היינו יודעים זאת מראש, בתור לקוחות שבמעבד הקניה הובטחה לנו כניסה לטרקלין, היינו יוצאים יותר מוקדם מהמלון לכיוון מרכז העיר ואוכלים לפני הטיסה לביתנו או לא מזמינים את הסוויטה. כשגילינו שביום ראשון שהטרקלין סגור התקשרתי לשירות לאורח והתגובה שקיבלתי היא "הטרקלין סגור" וכשאמרתי "הוא אמור להיות פתוח" נעניתי בזלזול "הוא סגור". כך שאני מרגיש שלא קיבלתי תמורה מלאה לכספי בשהות שלי במלון הנסיכה כפי שהובטח לי.
מכתב שכתבתי למנהל המלון בזמן שהותי במלון ודוא"ל ששלחתי - לא זכרו לתגובה עד רגע זה.
בנוסף, המים במקלחת היו קרים ביום השני והשלישי לשהותנו, ביום הראשון התלוננו ולאחר מכן טיפלו בזה וביום השלישי כבר התקלחנו במים קרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה