פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחפיר!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
אחותי שהינה תושבת חו"ל הזמינה במלון הר"מ 3 לילות כבר מלפני 3 חודשים.
ההזמנה כללה 4 נפשות בסוויטה(2 מבוגרים ו2 ילדים.)
עקב המצב הבטחוני בצפון הארץ היא החליטה להקדים את בואה למלון ביומיים.
בהרשמה התיחסו אליה בקרירות ובחוסר מקצועיות(מורן).
בארוחת הבוקר נאלצנו להמתין לסכו"ם זמן ארוך ולבקש שוב ושוב כוס נקייה ... הצוות פשוט לא השתלט על הנעשה בחדר האוכל.
עם הגיע העת לישון, גילינו שהמיטה הנפתחת שבורה וביקשנו להחליפה באחרת.(חשבתי לעצמי קורה..).קיבלנו מזרן וישנו על הריצפה!!!
בשלב זה עוד לא הבנתי את גודל הנפילה.
למחרת בבוקר המזרן נלקח ע"י החדרנית ושוב בערב חזרה הסאגה על עצמה.
הפעם ביקשתי פתרון הולם מאחר ומדובר בשהות של 10 ימים ובוודאי שלא ניתן לישון על הריצפה(כזכור החדר הוזמן 3 חודשים מראש ובתשלום מלא).
הפעם מלון שרתון גילה יצירתיות בל תתואר ושלח לי לחדר מיטה ממתכת מתקפלת כזו שמזמן לא משתמשים אפילו בצבא עם קפיצים ששוקעים בהם והדובדבן: מזרן מעופש מסריח ומוכתם כולו!!!.
שוב מצאתי עצמי פונה לקבלה ומבקש ..לישון.
מפה התחילה מסכת עינויים מתישה ומבישה.
לא היה אחראי משמרת או מנהל תורן, ולא הסכימו לתת פיתרון מניח את הדעת, לעדי מהקבלה כנראה מעולם לא הסבירו שתפקידה לתת שירות.
רק לאחר שהודעתי שאם לא יימצא פתרון הולם תוך 10 דקות אפנה למנכ"ל הרשת מר שדה ואבקש לישון אצלו בבית.
תוך 10דקות נשלח לחדרי הקב"ט שהיה אדיב ונתן לנו פתרון חדשני מזרן לישון שוב על הריצפה!!!.
שום התנצלות שום הבעת אי נעימות או נסיון למצוא פתרון לא נתקבל מצוות המלון.
מאחר ומדובר בשעה 01:00 בלילה הלכנו לישון ובבוקר ניאותה להגיע לחדרנו האחראית ואני מצטט מה אמרה:"נאמר לי שמישהו דיבר איתכם לא יפה".
נותרתי המום מחוסר המקצועיות והטמטום במוסד הזה שאני לקוח נאמן שלו מזה שנים.
התביישתי בפני האורחים שלי שהגיעו מחו"ל לחופשת הקיץ.
בנוסף למתח עקב המצב הבטחוני וחוסר האונים נתקלנו בסיפור קפקאי כזה וחוסר אמפטיה משווע.
כבר בבוקר יום א הסתלקנו מהמקום ועברנו למלון דן תל אביב מעבר לכביש.
המלצות חמות יינתנו בשמחה.
אני חייב לציין שבכל שנותי נהניתי מאוד מרשת ישרוטל בייחוד באילת.
אני מקבל באופן קבוע מבצעים והטבות באינטרנט ולכן שלחתי והמלצתי לאחותי על המלון.
אילו היתה חריקה קטנה ונקודתית יכולתי לעבור הלאה ולקוות שמדובר במעידה של עובד זה או אחר.
אבל לא כך הדבר ולצערי אני פונה אליכם, נראה לי שנדרש כאן טיפול שורש אמיתי.
תודה רבה.

טרטור ובושה סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה