פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.6.07 עד 2.6.07 התארחנו בית המלון לגונה שבאילת, התאכזבנו מהשירות בקבלה, שהגענו לא הסבירו לנו על תוכניות של המלון מה יש מה אין נתנו לנו את המפתחות ודף זהו ולא דיברו איתנו בכלל, יחס לא כראוי לקחנו את המפתחות עלינו לחדר, פרקנו את התיקים, לא קיבלנו את החדר שהבטיחו לנו הבטיחו לנו חדר VIP, כשביצענו את הזמנה נאמר לנו חדר גדול ודברים בחדר לא קיבלנו כלום חוץ מבקבוק שמפניה ששלחו לחדר.
בערב יום שישי בשעה 20:00 ירדנו לארוחת ערב, לא היה מבחר של בשרים ולא היו הרבה קינוחים שסיימנו את ארוחת ערב לא חשתי בטוב, יצאנו להתאוויר בטיילת לאחר כמה מספר דקות הקאתי בטיילת ונהרסה החופשה בנוסף אישתי גם לא חשה בטוב, עקב אך לא יכולנו להוריד את הילד לבריכה לטייל איתו ורוב זמן היינו מרותקים בחדר בגלל שלא הרגשנו טוב, הילד לא נהנה בחופשה אלא סבל כי הוא היה רוב בחדר בגללנו.
כלקוח שנהוג לשהות ברשת המלונות שלהם מלון לגונה זה המלון הכי מוזנך שיש לכם, מכיוון ש: היחס אישי גרוע, הניקיון והאוכל בהשווה למלונות אחרים התארחנו בהם זה המלון הכי גרוע שהתארחנו בו.
כמו כן בעד סכום של 1320 ש"ח ללילה היינו מצפים לרמת מלון הרבה יותר טובה ממה שניחספנו אליו.
בדרך כלל אף פעם לא אמרתי שום מילה רעה על רשת המלונות שלכם ולהפך רק טובות אך לאחר שהותי במלון הלגונה דעתי השתנתה על הרשת ואיני יודע אם בעתיד אחזור להתארח ברשת המלונות שלכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה