פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא התקבלה תשובה לתלונה מס' 20284 נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.6.2007 נשלחה לאתרכם תלונה למלון לגונה השייך לרשת המלונות ישרוטל, בתאריכים 1-2.6.2007 התארחנו, ותלונתנו היתה לגבי היחס המזלזל בקבלת חדר, הנקיון במלון והאוכל. שבעלי ואני לא חשנו בטוב אחרי ארוחת יום השישי ונהרסה לנו החופשה ובני היה בחדר כל החופשה ולא יכולנו להנות איתו.

תלונה מס' 20284

אודה על תשובתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה