פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחיר ואי מתן מחירי מבצע.הטעייה בפרסום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונה בנוגע לחברת ישרוטל:
רשת ישרוטל בשיתוף עם חברת ישראכרט יוצאים במבצע "מזמינים לילה בישרוטל ומקבלים לילה נוסף תמורת 50 כוכבים" .
אבל מה-התקשרתי למוקד ההזמנות של חברת ישרוטל וביקשתי להזמין 2 לילות במלון אגמים באילת.נאמר לי כי המחיר ללילה הנו 958 ₪ ללילה ו1916 ₪ ל2 לילות.ציינתי בפני המוקדנית שיש בידי כרטיס ישראכרט ואני מעוניין לשלם את הלילה השני באמצעות 50 כוכבים.אז הגיעה הפתעה.המחיר זינק בן רגע ל 1300 ₪ ללילה.נאמר לי כי מי שמזמין באמצעות כרטיס ישראכרט צריך לשלם מחיר גבוה יותר.
ביקשתי לדבר עם המנהל האחראי אך זה טרם חזר אליי.
נראה לי לא הוגן שיש מחיר אחד וברגע שמזמינים באמצעות כוכבים המחיר ללילה קופץ ב400 ₪.
מעצבן לא?
אודה לך אם תתייחס לפנייתי.
בתודה מראש
קאהן יצחק
גבעתיים
050-5243686
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מחיר המבצע שפורסם +פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה