פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהזמנת מקומות נושא התלונה:
שהם יצחק שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אשתי (סלי) ואני,הננו אורחים קבועים של מלון ישרוטל בים המלח מטעם האוצר מזה כמה שנים,פעמיים בשנה (בכל פעם לשבוע ימים).
בחודש מאי השנה(2007),שהנו במלון הנ"ל ביחד עם משפחת זגר ובו במקום קבענו מראש תאריך לשבוע ימים עתידיים לתאריכים מ- 01.10.2007 עד 07.10.2007 ועד בכלל עבור סלי ויצחק שהם ומרים ואפרים זגר(4 נפשות,שני חדרים)
ההזמנה הנ"ל סוכמה עם האחראית לענייני אוצר מטעם ישרוטל,בשם "תמי".

היום 01.10.2007 בטרם יצאנו לדרך התקשרנו למלון ע"מ לבקש חדרים בקומות העליונות,אך התבשרנו,כי כלל אין אנו רשומים להיום,אלא לתאריך 07.10.2007 לשבוע ימים.
לא עזרו לנו שום בקשות ותחנונים,פקידת ההזמנה בשם "מוריה" סירבה בתוקף להתיחס לקובלנתי,אף הגדילה ושאלה במפגיע,"אם אדוני אינו שבע רצון,שמע לבטל לך את ההזמנה ליום 07.10.2007 ?" סוף ציטוט!
וזאת היא עשתה בטון מעליב ומקנטר וללא שמץ של כוונה להתנצלות בכלל!
סירבתי לקבל את "הצעת" הביטול של הפקידה במפגיע.
באותה נשימה שאלתי גם,כי אם הוחלף מועד הזמנתנו,מדוע לא יידעו אותנו טלפונית על כך מראש?
הפקידה ענתה,כי כנראה נפלה טעות בהזמנה,אף רמזה,שאנו שגנו במועד שנקבע!!!!!!
כך או כך,לעניות דעתי הצנועה,זהו זלזול משוועה של הנהלת המלון ועובדיה בלקוח,ומכרסם בי החשש,כי מקור הזלזול הוא העובדה,כי אנו לקוחות מטעם האוצר!!!!!
אני דורש מהנהלת המלון התנצלות על מחדלם המתואר לעיל........ ובאשר לעתיד,הרי בעקבות הזמנה מעין זו מראש,עליהם לספק למזמין מסמך כתוב על טיב ההזמנה העתידית ומועדה ולא כפי שזה נעשה היום,כשאין בידינו שום אסמכתא בכתב על הזמנה ולחחיב אותם לעשות כן.
הכנות מיותרות לקראת השהות במלון סוג הנזק :
כראות עינכם. פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה