טיפול בביטול הזמנה |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-4 לנובמבר נאלצתי לבטל 3 הזמנות שנעשו כמעט שבועיים קודם, הנציג יידע אותי שאאלץ לשלם 242 ש"ח עבור ביטולם, ושעוד באותו יום הוא מעביר את זה להנה"ח כדי שאזוכה בסכום יחד עם החיוב של ויזה.
מאז ועד ה-22/11 אני מנהלת פשוט מסע ייסורים עם חברת ישרוטל בכדי שיחזירו לי את הכסף, שלחתח מכתב תלונה שלא טופל, אף אחד לא טרח להתנצל, לבדוק שהכסף הגיע. נציגת תלונות, גברת אביבית, דיברה אליי בגסות רוח תוך שימוש במרותו של המנכ"ל מר רפי שדה. את כספי קיבלתי, אבל על כמעט שבועיים של מרדפים, שיחות טלפון ארוכות, וחיוב על ריבית על הסכום הנ"ל אף אחד אפילו לא טרח להתקשר ולהתנצל להפך קיבלתי יחס מזלזל ופוגע!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|