פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר לא תקין. נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
החוף הצפוני אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יולי היינו בחופשה במלון ריביירה שבאילת ,חשוב לציין שבמלון אין אוכל של המלון ,ואין מטבח אז ככה שהמקרר מאוד חשוב במהלך הטיול ,קנינו אוכל להקפיא במקרר ביום השני המקרר עשה רעש ולא קירר התקשרנו לשרות לקוחות הם שלחו טכנאי הטכנאי הגיע עם טלפון באוזן הסתכל על המקרר ואמר"הוא טוב הוא טוב"ויצא קראתי לו עוד פעם מסוף המסדרון הראתי לו שהוא לא תקין ,הוא הסתכל מבחוץ ועשה תנועה עם היד הכל בסדר וחייך עם השוטף שלו ,כבר התייאשתי הייתי צריך יום אחרי לזרוק את כל הבשרים חלב שהיה מיועד לתינוקת והייתי צריך לקנות הכל מוכן מהסופר של המלון כפול 4 מהמחירים בשוק ,יש לציין שהחופשה שלי נהרסה מהעצלנות של הטכנאי ,הבשר היה כבר מסריח ולא יכולנו להיות כבר בחדר ,מהמלון שלחו לי תשובה שהם רואים בחומרה את מה שקרה והם פיטרו את הטכנאי{זו לא היתה כונתי הטכנאי עובד לפי מדיניות}ונתנו לי 20 הנחה לחופשה הבאה אני דיברתי איתם אמרתי להם שאני לא מרוצה מהפיצוי אמרו לי שיחזרו אלי ואף אחד לא חזר אלי.אני רוצה החזר כספי על החופשה שהיתה לא על החופשה שתיהיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה