פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שהות בחדר שממנו נפלואבנים מהתקרה כתוצאה משיפוצים במלון, עוגמת נפש ויחס מזלזל מצד מנהלת יחסי ציבור נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
מלון לגונה אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
מתאריך 13/12/12 עד 16/12/12התארחנו אני בעלי ובני הפעוט בן ה-4 חודשים במלון לגונה באילת בקומה רביעית בחדר שמספרו 411, אציין את השתלשלות האירוע : ביום חמישי בשעה 16:00 בערך הגענו לחדרנו ומיד שמענו רעשים נוראים ובלתי פוסקים של קידוחים ונפילות אבנים ,וביטון בחלל החדר. כפי שציינתי כבר הרעשים היו בלתי נסבלים וזה הרגש ונשמע כאילו משפצים את החדר מעלינו, אני כמובן התקשרתי לשירות לאורח ,כלומר למוקד ודיווחתי על הבעיה ,ונאמר לי שמתנהלים שיפוצים ברחבי המלון ( ברחבי המלון ,לא שמעתי שום רעש לפני כן!!!) נורא זעמתי שלא נאמר לנו לפני כן בעת הזמנה, הפקידה התנצלה ואמרה שזה ימשך עד שעה 20:00 בערב וביום שישי עד השעה 1:30, טענתי באוזניה של הפקידה כי הרעשים בלתי נסבלים ,והפקידה אמרה שאין ביכולת לעזור לי ,וכי כל החדרים מתלוננים על כך. אני ומשפחתי סבלו בשקט את הבקרים והערבים ,לצערנו אם הרבה כאבי ראש .וכמובן נסינו ודאגנו שלא להיות בחדר בזמנים שהיה רעשים שזה 60% מהנופש שלנו.
השיא של האירוע התרחש ביום ראשון בתאריך 16/12/12 ביום שהיינו אמורים לפנות את החדר. שוב רעשים השכם בבוקר ובלת -ברירה התעוררנו עצבנים ועייפים ,ובמהלך התארגנות לקראת העזיבה התחיל לרדת עלינו מפל של אבנים ואבק ברחבי החדר ,אני ובעלי נכחנו בחדר יחד עם תינוק (בן 4 חודשים) עזבנו את כל החפצים שלנו ונסנו על חיינו, וכל מה שרצינו להציל את חיינו מקריסת התקרה(כך זה היה נראה), למזלנו איש לא נפגע פיזית, פנינו לקבלה ודיווחתי לפקידה והיא התקשרה למנהל(כדבריה) המנהל הגיעה שוב סיפרתי מה אירע , המנהל לקח פרטים ואמר שמנהלת יחסי ציבור תחזור אליי, המתנתי בהמון סבלנות למנהלת יחסי ציבור , בערך לאחר 40 דקות שפקע סבלנותו של בעלי ראינו את המנהל משוחח בצד אם מישהי ונשמע היה שהם דברנו על מה שקרה הבעלי נגש אליהם כאשר ראה שאין שום יחס מצדם והדבר בקול רם בתקווה שמישהו יתייחס אלינו ברצינות וייתן לנו יחס הוגן כמו כול לקוח לא מרוצה, אך אותה מנהלת יחסי ציבור פשוט טענה שהיא לא רוצה לשמוע את "צעקות" לדבריה והלכה שבעלי ואני עודנו מדברים איתה, עזיבתה הייתה מבזה ומזלזלת , אני הייתי מצפה ממנה שתנסה להבין ואולי להכיל את העוול שנעשה לנו
אך לא כך נעשה. אציין כי ברשותי תמונות עם ממצאים של אותו חדר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה