פרטי התלונה

תלונות מלונות ישרוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות במוקד ההזמנות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל טאואר תל אביב, הירקון 78, תל אביב 63432 כתובת:
מוקד הזמנות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום קיבלתי אישור על ביצוע הזמנה דרך מכירה קבוצתית באתר נענע שופס, בראותי כי המחלקה נסגרה בשעה 18:00 צלצלתי למוקד ההזמנות הרגיל של ישרוטל, 3 פעמים ברגע שהסברתי כי ביצעתי הזמנה דרך נענע שופס "זרקו " את השיחה למחלקת סוכנים, שם לא הבינו במה מדובר ו"זרקו" אותי לאינטרנט, שם "זרקו" את השיחה למחלקת ההזמנות חזרה.
חשוב לציין כי אף אחד מהנציגים לא ממש תשאל אותי מה רצוני, כשסה"כ רציתי לדעת מה מספר ההזמנה וכמה יעלה לי להוסיף חדר לליל חמישי.
חשוב לציין כי ב2 שיחות האחרונות הבאתי את כעסי על הנציגה אך בכל זאת העבירו אותי ולא טיפלו בי.
כמו כן אחת הנציגות במחלקת הזמנות נתנה לי לבסוף מחיר 718 ש"ח ובמחלקת סוכנים ניתן לי 758 ש"ח, כשאתמול אם אינני טועה ניתן לי מחיר שונה לגמרי זול יותר, ולכן צלצלתי שוב כי לא זכרתי אותו.
אשמח לדעת איך ב10 דקות גודל המחיר בחברת ישרוטל? או ביום?
כידוע לכולנו יום לפני נסיעה רצונכם למלא את המלון אמור לגדול ולא לקטון...
לידיעתכם
לומר את האמת הזמן שהשקעתי בהמתנה הוריד לי את הרצון והכיף לנסוע,ולעתיד אדע שכאן בישרוטל שירות טוב לא מקבלים לצערי למרות השם הגדול של החברה.
בזבוז זמן רציני סוג הנזק :
אשמח לתגובה וגם לדעת את המחיר הסופי על מנת לבצע הז פתרון נדרש :

מלונות ישרוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה