פרטי התלונה

תלונות חיטובים

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצרים לא תקנים ולא ראויים לשימוש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זאב אפשטיין
רח' חיים בר לב 5/1
עכו 24265

21 בפברואר , 2006
לכבוד :
מגה ספורט
הנהלת הרשת
רח' טוליפמן 7
אזור תעשייה הישן ראשל"צ
פקס. 9562426 – 03

א"נ ,

הנידון : תלונה על אספקת מוצרים מחנות הרשת בצומת רגבה

ברצוני להתלונן על שירות שקיבלתי בחנות ששייכת לרשתכם , אשר נימצאת בצומת חוצות רגבה.
בתאריך 6/2/2006 רכשתי בסניף זה אופני כושר דגם 1.2 GD של חברת ספין וספת משקולות מדגם 549 של אותה החברה. על אף שבחנויות ספורט אחרות קיבלתי הצעות מחיר יותר טובות , בחרתי לרכוש מוצרים אלה מסניף שנמצא בבעלותכם מכיוון שהאמנתי באמינות שלכם , במקצועיות שלכם ובטיב השירות שלכם, אחרי הכל זוהי רשת מגה ספורט , ולא סתם חנות קטנה.
בעת ההזמנה נאמר לי שהאופניים יוסופקו חדשים מהמלאי , אבל הספה תגיע מהתצוגה של סניף "געש". על אף שהתלבתי באם לקנות ספת כושר אשר נימצאת בתצוגה , שוכנעתי לעשות זאת בנימוקים שהספה נימצאת בתצוגה שבוע בלבד , ואין לאיש רשות לעלות עלייה בתצוגה. כמו כן הובהר לי , שהספה נימצאת במצב תקין ומורכב לאחר בדיקה טלפונית עם נציג שירות מאותה הרשת.
בנוסף לסכום שנגבה ממני על שני המכשירים , כמו כן , גבו ממני 170 ש"ח עבור הרכבה והובלה של האופניים , ו- 150 ש"ח עבור הובלה והרכבה של ספת המישקולות. כאן ברצוני לציין את המילה הרכבה.
בתאריך 19/2/2006 , סוף כל סוף הגיע יום קבלת הסחורה שהוזמנה. וכאן מתחילה מסכת התעללות שאני עברתי כקונה "מרוצה".
ראשית , הספה הגיע סרוטה בכל מקום אפשרי, סריטות עמוקות שנעשו בכוונה , אך לא זה הדבר שהדהים אותי ביותר. הדבר הנ"ל היה חלודה שהיתה בכל מקום אפשרי במכשיר. כאן יש לציין שברשותי קיימות תמונות של הספה.
וכאן נישאלות השאלות , אך מכשיר שעומד בתצוגה שבוע בלבד צבר חלודה כה רבה. אך מכשיר שלא ניתן לעלות עליו בתצוגה ונימצא כל הזמן בהשגחה צמודה סרוט בכל מקום אפשרי והסריטות עמוקות מאוד. אך רשת בעלת שם כה גדול , מוכרת מכשירים שלא ראויים לשימוש אפילו כסוג ב'.
שנית , המוביל סירב להרכיב לי את המכשיר בטענה שההרכבה היא "משחק ילדים". וגם כאן נשאלות שאלות. על מה גבו ממני 150 ש"ח , על איזו הרכבה , הרי יכולתי לקחת מכשיר זה במצב מפורק מהחנות עצמה. מה קורה אם הספה לא תקינה , או חסרים בה חלקי הרכבה , האם זה אמור לעניין לקוח ששילם עבור ההרכבה של המכשיר מראש.
אם אתם חושבים שעם האופניים אין לי בעיות. כאן בידכם הטעות. ראשית , האופניים הגיעו מורכבים ללא קופסא כל שהיא , שגם כאן לא ברור לי על איזו הרכבה שילמתי . שנית , האופניים הגיעו ללא כל תעודה כל שהיא , ולכן עד כה אין לי מושג אך להפעיל אופניים אלו , ואך להשתמש בכל הכפתורים הרבים אשר נימצאים על הצג , מכיוון שאין לי כל חוברת הפעלה למכשיר זה.
כשהתקשרתי לסניף והתלוננתי על ה"משלוח" שקיבלתי, זו היתה התגובה , לאופניים אין חוברת הפעלה בסניף ולכן יש לך בעיה , ובעניין הספה , תביא לנו אותה בכוחות עצמך , ואני רוצה להדגיש את המילים של מנהל הסניף , "תפרק אותה אך שאתה רוצה , ותביא אותה בעצמך לחנות". כשהגעתי לסניף עם הספה , חיכתה לי שם הפתעה נוספת. ספת משקולות של חברת ספין לא קיימת במלאי , ואם אני רוצה ספה אחרת אני צריך להוסיף כסף , או לקבל זיכוי ולא כסף מזומן.
נאלצתי להוסיף 500 ש"ח ולרכוש ספה של חברת WEIDLER שכלל לא רציתי , אך מכיוון שפחדתי להיתקע עם הזיכוי עשיתי רכישה זו. את הספה החדשה הובלתי לביתי בכוחות עצמי ואת ההרכבה שלה ביצעתי בכוחות עצמי כמו כן.

אין מילים בפי להודות לכם , על השירות המסור וטוב שקיבלתי ממכם. אין לי כל ספק שבבחירת החנות שבה לקנות מוצרי ספורט לחדר הכושר הביתי , עשיתי את הבחירה הנכונה ביותר והנבונה ביותר. כמו כן , אמליץ בחום רב לכל מכריי וחבריי הרבים על רשתכם הנאמנה , ואף לא אשכח לפנות ללשכת צרכנות , מדור פניות ציבור.



בכבוד רב ,
זאב אפשטיין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

חיטובים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה