|
|
|
|
|
|
אין מימוש לאחריות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פ"ת |
כתובת: |
פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מוצר מקלחון-סאוונה לפני כ-8 חודשים ומאז ועד היום אני מנסה ליצור קשר עם החברה בגין בעיה במוצר ואין מענה טלפוני, בהתחלה היה מענה-התחמקויות,"זה בטיפול "עד שהבנתי שכנראה סגרו או פשטו את הרגל, גם האתר שלהם אינו עובד כבר ואין לי למי לפנות עם האחריות.
בנוסף עשו לי נזק בהתקנה(השאירו מים פתוחים ורצפת הפרקט הוצפה).
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקיחת אחריות/פיצוי כספי ותיקון הבעיה/הפניה למקום ה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הדר סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|