פרטי התלונה

תלונות הדר סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית בטבח נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הום סנטר ב"ב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
אני כותב בשם הוריי אשר קנו לפני כשלושה שבועות מטבח חדש בהום סנטר סניף ב"ב
לפני כשלושה שבועות הגיע מתקין המטבחים והתקין את המטבח אצל הוריי בבית
הכל היה טוב ויפה אבל חלק מהדלתות כולל החלק שבו נמצאת הקרוסלה הפינתית לא התאימו למטבח למשל הדלתות לא באותו הגוון [והדבר ממש בולט] והחלק הפינתי שבוא נמצאת הקרוסלה קטן ולא מתאים למטבח .
הוריי היו כבר מ'ס פעמים בסניף ובכל פעם "מאכילים " אותם בסיפור אחר מה שמצחיק הוא שגם מנהל הסניף וגם אותה מוכרת שטיפלה בהזמנה אומרים שההורים שלי ממש צודקים אבל אף אחד מהם לא עושה כלום בנידון והוריי יושבים בבית עם מטבח לא שלם עם חלקים שחסרים שכבר 2 תשלומים שולמו בעדו .
הנושא וחוסר הצדק ממש מקוממים הרי הם לא קנו את המוצר ברחוב ואפילו את המינימום של השרות הם לא מקבלים בעד כספם .
כבר שלוש פעמים הבטיחו להם שיגיעו ויסדרו את המטבח והורי לא הלכו לעבודה ואף אחד לא הגיע ואפילו לא טרחו להתקשר ולהודיע .
אותי מאוד מעניין מה יקרה אם ההורים שלי לא ישלמו את אחד התשלומים הרי ישר ישלחו מכתב מעו"ד או שיצרו איתם קשר וירצו את כספם ,אבל המעצבן פה שהם שילמו ולא מקבלים תמורה ,רק הבטחות חוזרות ונשנות .
ובסופו של דבר הם עדיין יושבים בבית עם מטבח מפורק שאפילו אוכל חם הם לא יכולים לחמם לעצמם ורצים כל היום עם הצלחות והכוסות לחדר האמבטיה שהרי משמש כרגע גם כמטבח מאולתר.
ממש אכזבה אחת גדולה אמי כל הזמן אומרת שחבל שהם קנו את המטבח ונכנסו לתוך זה עד שבן אדם חוסך ומחליט כבר לשפץ ולפנק את עצמו כבר הוציאו לו את כל החשק מהעניין .
ממש חבל ...
הפסד כספי סוג הנזק :
שהעניין יסודר ושיפצו את הוריי על עוגמת הנפש הנוראה הזאת פתרון נדרש :

הדר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה