פרטי התלונה

תלונות הדר סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת ריהוט (2 ארונות ספרים) - מ- 8 חודשים נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פאואר סנטר 2000 נצרת עלית כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 18.07.2005 הזמנתי מהחנות שבפ"ת שני ארונות ושולחן מצופים בפורניר אגוז על פי דוגמא שהוראתה לי בחנות. זמן אספקה נקבע עד 45 ימי עבודה שהם 9 שבועות, כלומר עד ל- 18.09.05.
ביום המיועד לקחתי חופש מהעבודה והמתנתי בבית. הריהוט הובא באריזות, ולאכזבתי הציפוי לא היה פורניר ולא אגוז אלא ציפוי מלמין בדוגמת "שורש". ציפוי זה לא בטיב שהוזמן ולא בצבע והיה צריך להיות במחיר נמוך יותר. למעשה היה פה ניסיון להונות אותי.
לאחר ויכוחים הבאתי ב- 20.09.05 את אחד החלקים לחנות, והראיתי למנהלת החנות הגב' אילנה אלימלך שמיד התנצלה ואישרה באוזניי שאכן נפלה פה טעות ואף רשמה לי בכתב שקיבלתי סחורה שלא בהתאם למוזמן, ומייד תישלח הזמנה חדשה וזמן האספקה יהיה בעוד 45 ימי עבודה נוספים, עפ"י דגם 5. ובינתיים הבטיחה לי שולחן חלופי תוך מספר ימים עד לאספקת ההזמנה הנכונה. בלית ברירה הסכמתי.
למרות ההבטחה וטלפונים רבים נדחיתי בלך ושוב עד שלבסוף התייאשתי והמתנתי לתום ה- 45 יום. אולם גם הפעם נחלתי אכזבה, ואחרי בירורים התברר במרכז השירות שאין הזמנה על שמי. לאחר שדרשתי לשוחח עם המנהל, אחרת אפנה לתקשורת, התקשר אלי סמנכ"ל החברה מר מני - 0524700804, אשר התנצל בפני והבטיח שתוך שבוע אקבל שולחן חלופי (עוד פעם), וגם בתמורה יפצה אותי ויאפשר לי לבחור שולחן אפילו יקר יותר.
לאחר שבוע וחצי (06.12.05) הגיע לביתי השולחן בלבד, תואם להזמנה מבחינת הציפוי אך חלקיו אינם תואמים (השלוחה אל השולחן עצמו ).

שלחתי מכתב רשום אך הוא הוחזר לי ללא פתיחה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכספים ופיצוי כספי פתרון נדרש :

הדר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה