פרטי התלונה

תלונות הדר סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמות החברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה11 לדצמבר רכשתי מקלחון עיסוי יוקרתי משולב בסאונה רטובה
בעלות של קרוב ל7000 ש"ח המקלחון הנ"ל אמור להיות מסופק תוך 75 ימי עסקים
שעברו או מתקרבים לבוא..
אולם לאחר מספק פניות שלי אל מול החברה לגבי מספר דברים שקשורים בהזמנתי
כמו מפרט טכנאי של התקנת המוצר ( הרי אני צריכה לבצע שיפוץ בביתי בכדי
להתאים את החשמל המים וקו הטלפון למקלחון הנ"ל)
לאחר פניות מרובות כמו " אין לנו" , " איבדנו אותו" יהיה לנו לאחר שהסינים יחזרו לעבודה... האמת שאותי זה ממש לא עיניין חשוב לי לציין שזה היה חד צדדי רק אני פניתי אליהם והם לא טרחו לחזור אלי עם תשובה שלא לדבר על הפקס שנתתי עשרות פעמים.
אולם לאחר שהמפרט הטכני כן הגיע אלי זה היה נראה כמו ציור של ילד בכיתה ד וממש לא מובן. לכן פניתי בשנית ונפעם נאמר לי שלא ניתן לפקסס לי כיוון שהחברה מעבירה את הסניף לפתח תקווה אולם כשביקשתי את
המספר של הסניף שאליו הם יעברו נענתי בתשובה ... תתקשרי יום ראשון וניתן לך
אותו וכך עשיתי אולם הדבר היה קצת יותר מידי מאוחר כיון שעד היום אני מתקשרת אולם אין תשובה מהמספרים של החברה... נסעתי לאולם התצוגה אשר נמצא בסגולה ששם ביקרתי בעברי ושם התרשמתי מהמוצרים אולם החנות הייתה מנוקה כולה ואין זכר חשוב לי לציין שלאיפה שלא פניתי נאמר לי שאני לא הראשונה שישנם עוד אנשים שמרגישים כמוני אז בבקשה עיזרו לי למצוא את אדון פיני בן שושן שיתן את הדעת על הדבר ואת הפיתרון.
בתודה מראש לקוחה לא מרוצה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + יחס ושירות לא אמין פתרון נדרש :

הדר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה