|
|
|
|
|
|
חיוב מנוי למרות שלא הוזמנו מוצרים מסוף שנת 2011 |
נושא התלונה: |
אדרי יוספה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שוחחה עימי ליאן מנהלת קשרי לקוחות ודחפה לי חיוב של 2000 ש,ח דמי כרטיס למרות שהפסקתי את הרכישות מסוף שנת 2011 ביקשתי לסגור את הכרטיס וההתקשרות והם רוצים לחייב אותי ב-2000 ש"ח נוספים. אני פונה ללשכת הממונה של הרשות להגנת הצרכן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הדר סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|