פרטי התלונה

תלונות הדר סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מנוי למרות שלא הוזמנו מוצרים מסוף שנת 2011 נושא התלונה:
אדרי יוספה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שוחחה עימי ליאן מנהלת קשרי לקוחות ודחפה לי חיוב של 2000 ש,ח דמי כרטיס למרות שהפסקתי את הרכישות מסוף שנת 2011 ביקשתי לסגור את הכרטיס וההתקשרות והם רוצים לחייב אותי ב-2000 ש"ח נוספים. אני פונה ללשכת הממונה של הרשות להגנת הצרכן
עוגמת נפש סוג הנזק :

הדר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה