פרטי התלונה

תלונות הדר סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון שטרם סופק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
את הסלון שרכשנו בהדר סנטר ראינו לראשונה באתר מכירות באינטרנט. ע"מ לראות אותו מקרוב החלטנו לנסוע ישירות לחנות ולהתרשם בטרם הקניה. ביום 2.12.05 נסענו בעלי ואני לסניף בפתח תקוה, רח' אלכסנדר ינאי 7, ואולם באולם התצוגה הוסבר לנו כי אין להם בתצוגה סלונים וכי הסלונים המוזמנים מגיעים ישירות מהמפעל שבסין לבית הלקוח. אף על פי כן, התרשמנו מהמקום לטובה והחלטנו לרכוש ישירות מהם את הסלון. לאחר ביצוע התשלום בכרטיס אשראי הובטח לנו כי הסלון יסופק עד 60 ימי עסקים.
ביום 7.2.06 סופק לביתנו הסלון. זמן קצר לאחר שהמובילים עזבו הבחנו כי מדובר בסלון מהדגם שהוזמן אך הסלון לא היה חדש והאכזבה היתה גדולה.
עוד באותו ערב שלחנו במייל תמונות מהפגמים שבסלון להדר סנטר ומייד למחרת קיבלנו במייל התנצלות בנוסח: "לנועה ועילם שלום, אנו מתנצלים על טעות שקרתה ומודעים על הבנה, מחר במהלך היום אנו נחליף לך את הסלון לסלון חדש לפי הזמנה. צוות הדר סנטר."
למחרת התברר כי הסלון לא נשלח ומאותו רגע, לאחר אין ספור שיחות טלפון שאני יזמתי לצוות הדר סנטר עלו בליבי חששות כבדים לגבי הרכישה.
ביום 15.2.06 שוחחתי עם בתו של מר פיני בן שושן, שהינו המנכ"ל, ולאחר שביקשתי לאסוף את הסלון הישן מביתי עד לקבלת הסלון החדש התברר כי הסלון החדש הגיע למחסן בכיוון הלא נכון ולפיכך עליהם להזמין עבורנו סלון חדש. נשלח אלי פקס לפיו הם מבקשים את אישורי בפקס להמתנה נוספת בגין אספקת המוצר ("בצד המקורי לפי ההזמנה"). אני אישרתי את הפקס ושלחתי אותו להדר סנטר. באותו היום באו לאסוף את הסלון הישן.
אתמול, 16.4.06 ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם צוות הדר סנטר בנצרת על מנת לברר מתי יסופק הסלון. לצערי לא נעניתי, פרט להודעה במשיבון כי עכב תקלה במערכת המיחשוב אין באפשרותם לענות לפניות וכי ניתן ליצור עימם קשר "מחר, יום חמישי, אחרי 10:00".
היום ניסיתי שוב להתקשר,במשיבון הודעה דומה, בשני מספרי הפקס שיש לי אין מענה (גם לא של פקס) ובאולם התצוגה בפתח תקוה קו הטלפון והפקס תפוסים.
אני מקווה כי התחושה הרעה שמלווה אותי איננה נכונה וכי אכן מדובר במקריות.
נא עיזרו לי. אשמח לקבל תגובה למייל.
תודה מראש, שעובי נועה
כספי סוג הנזק :
הספקה של הסלון או לחילופין החזר כספי פתרון נדרש :

הדר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה