פרטי התלונה

תלונות אופטיקה סיסטמס

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול ומענה לגבי המוצר הלא תקין שנמכר בבית העסק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חיים עוזר, 30, פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 17.02.05 רכשתי את המוצר "כרטיס מסך" מדגם:
RADEON 9800 PRO 128bit
בעלות של 1472 ₪ (אלף ארבע מאות שבעים ושניים ₪) וקיבלתי אחריות של שנה על המוצר.
בפעם הראשונה המוצר הפסיק לעבוד והובא לחנות לתיקון ב- 16.09.05 והוחזר כעבור שלושה שבועות אחרי שהוחלף בו המאוורר. כבר אז טענתי, שמדובר בבעיה רצינית יותר, אך בעלי העסק סירבו להתייחס.
בפעם השנייה כרטיס המסך הפסיק לעבוד שוב ב- 16.12.05 ומסרתי אותו לחנות לתיקון ולמציאת פיתרון לבעיה. כאשר הגעתי לקבל את המוצר כעבור שלושה שבועות, ניסו בעלי העסק להחזיר לי אותו במצב מפורק ולא מוכן לשימוש, אך סירבתי לקבלו, מכיוון שלא ניתן להשתמש בו במצבו הנוכחי.
בהתייעצות עם המומחים הובהר לי, שאי- תקינות המאוורר בכרטיס מסך מביאה לשיבוש כללי של כרטיס המסך ולא ניתן להשתמש בו יותר, על כן לא ניתן לפתור את הבעיה בהחלפת המאוורר, אלא קיים צורך בהחלפת המוצר.
נכון להיום, המוצר נמצא בחנות, כאשר בעליה סירבו להחליף אותו או לתת לי זיכוי לקניית כרטיס מסך אחר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על המוצר ועל הנסיעות במונית לשם הטיפול ב פתרון נדרש :

אופטיקה סיסטמס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה