פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת משקפי ראיה - מסגרת מתצוגה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מגה אור עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/12/13 רכשתי משקפי ראיה מאופטיקה הלפרין סניף מגה אור עפולה.
כאשר מדדתי את המסגרת הבחנתי שהיא עקומה והצירים רופפים ומשוחררים.
שאלתי את המוכרת (שבמקרה הייתה מנהלת הסניף) האם אני מקבלת מסגרת חדשה???
היא השיבה בחיוב ואמרה שאני מקבלת מסגרת מהמחסן.
אם היא הייתה אומרת לי שזו המסגר שאני מקבלת כנראה ולא הייתי רוכשת את המשקפיים!
כאשר באתי לאסוף את המשקפיים הבחנתי באותה בעיה גם ב"משקפיים החדשים".
פניתי למנהלת בשנית ושאלתי אותה האם זו אותה מסגרת שמדדתי??? היא דחתה את טענתי.
כאשר ביקשתי ממנה להראות לי את המסגרת שמדדתי, היא לא מצאה אותה בחנות.
היא אמרה שהיא מצטערת ואמרה לי שתוך שבוע אקבל משקפיים חדשים.
המתנתי שבוע וכמובן שלא יצרו איתי קשר.
יצרתי קשר עם המנהלת שאמרה לי שהמסגרת לא במלאי ואין צפי מתי תהיה.
היא אמרה שמנהל אזור יצור איתי קשר, מיותר לציין כי גם הוא לא התקשר אליי.
הגעתי לסניף ודרשתי מהמנהלת לדבר עם מנהל האזור.
מנהל האזור היה גס רוח, דיבר אליי בזלזול (הוא כנראה שכח שאני הלקוחה) ובחוסר כבוד.
לבסוף משלא הסכמתי איתו הוא טרק לי את הטלפון!!!
פניתי לשירות הלקוחות שלהם, הנציגה הסבירה לי שבד"כ הם מוכרים מסגרות מתצוגה היא הוסיפה ואמרה לי שזה משהו שהיא לא אמורה לגלות לי.
לאחר שהיא ביררה מול מנהל האזור היא חזרה אליי ואמרה שמנהל האזור טוען שאני התנהגתי אליו לא יפה ולכן הוא לא מפצה אותי או מזכה אותי, גם אם זה נכון וזה ממש לא מה שקרה, זו תגובה של מנהל אזור??? ממש נותן לי עונש, בפעם הבאה הוא ישים אותי בפינה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה