פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה מאופטיקה הלפרין להחזר כספי של 1800 שח + פיצוי 5,000 שח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אהרונוביץ' 10 , בני ברק כתובת:
רמת אביב ג' מרכז שוסטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אופטיקה הלפרין עשקו אותי , ניצלו את חוסר ההבנה שלי באופטיקה, הבטיחו לספק לי מוצר לפי דוגמא שהציגו, לקחו ממני 1800 שח - ולא ספקו לי עד היום מוצר שהזמנתי, אין שם שירות לקוחות, אין התייחסות ללקוח, מספקים מוצרים ברמת איכות נמוכה מאוד, פשוט בושה!! שקיימות חברות כאלה .

1.בבקשה עזרתכם, בהחזר כספי 1800 שח, והגשת תלונה פלילית נגד אופטיקה הלפרין.
2.בבקשה מימכם והתערבותכם, ביד קשה ובאופן חד משמעי מול רשת –אופטיקה הלפרין, לעשות צדק, להחזר הכסף 1800 שח ללקוח,
3.מצ"ב מכתבי לאופטיקה הלפרין, + קובץ עם החשבוניות, אין שם שירות, אין שם תגובה, אין החזר הכסף, והם פשוט מצפצפים עלי ועל הלקוחות
בתודה מראש
דניאל

_________________________________________________________________
בתאריך 22 בינואר 2014 בשעה 11:28,

לכבוד: אופטיקה הלפרין
ליידי: מנכ"ל - מר. דוד אלישיוב / מנכ"ל מר. רפאל הלפרין

הנדון: תביעה להחזר כספי של 1800 שח ששולם- ללא תמורה
חברתכם "אופטיקה הלפרין" עשקה אותי פעמיים, רימו אותי, לקחו ממני 1,800 שח, ללא תמורה,
וללא ההגינות, אני עבדתי מאוד קשה עבור ה- 1800 שח שלקחתם ממני, פשוט בושה!!
1.ב- ינואר 2012 הזמנתי מסניף רמת אביב ג' משקפי ראיה עם עדשות דקות - לפי דוגמא שהציג לי המוכר, וכשהגעתי לסניף לקבל את המשקפיים המוזמנות, בקשו לספק לי בכוח ואיומים משקפיים עם עדשות עבות ולא בהתאם למה שהזמנתי, שלמתי דיאז 1,000 שח, ועד היום לא קבלתי דבר בעבור הכסף ששוכב בחברתכם מאז ינואר 2012.
מאז ינואר 2012 השקעתי מאמצים רבים, שיחות טלפון, פקסים ומיילים, ולא קבלתי מענה שיענה על שביעות רצוני.
2.ב-דצמבר 2013, לאחר שאישרו לי זיכוי 1,000 שח בגין התשלום לפני שנתיים, לקניית משקפיים אחרות, הזמנתי משקפי ראיה-שמש בתוספת של 800 שח, בסך עלות 1,800 שח,
וכשהגעתי לסניף רמת אביב ג' לאסוף את המשקפיים, נתקלתי שוב בבעיית איכות קשה, ייצרו עדשות עבות וישרות שבולטות מתוך המסגרת המעוגלת, זה נראה לא טוב ויזואלית ולא טוב אסטטית, ולא תואם למה שהזמנתי בפועל, אני לא מרוצה ולא שבע רצון ממה שמנסים לדחוף לי בכוח, לא לקחתי את המשקפיים, ובקשתי ממנהל הסניף ברמת אביב ג' - לתקן את התקלה ולספק לי משקפי ראיה-שמש עם עדשות דקות ותואמות את מבנה המסגרת שבחרתי, ממשרדי ההנהלה קבלתי תשובה כי לא יטפלו ולא יתקנו כלום!!!, עם אטימות מוחלטת לבעיה שיש ללקוח, ובלקסיקון שלהם לא מעניין אותם חוסר שביעות רצון של לקוח, ולא מנהלים שום פעילות מתקנת לתקלות האיכות.
בשיחת הטלפון הבוקר עם אדם בשם איציק, במשרדי ההנהלה של אופטיקה הלפרין, קבלתי יחס משפיל, ותשובות מעליבות ללא רצון בטיפול בבעיה, מבחינתו הכל תקין, ולא מעניין אתכם כלל שהלקוח לא מרוצה וקיימת בעיית איכות ביצור לא תקין ולא לפי דרישות הלקוח, וצריך לבצע פעילות מתקנת בכדי לפתור את תקלת האיכות, ולוודא שהלקוח יקבל בדיוק ורק בדיוק מה שהזמין, גם הפעם מנסים לדחוף לי בכוח ובאיומים משקפיים שלא תואמים את הדרישות שלי, באופן לא הוגן, ביומים והשפלה.
אני מאוד כועס ורותח מזעם על הנהלת אופטיקה הלפרין, ועל חוסר ההתייחסות של צוות ההנהלה שלכם לבעיית לקוח, מנפנפים את הלקוח, דורכים עליו, משפילים אותו, לא מוכנים לתקן מייד את התקלה, ולא מוכנים להחזיר לי את ה- 1800 שח ששילמתי לכם, מכסף שעבדתי עבורו מאוד קשה.
נמאס לי מהסחבת וחוסר המענה של חברתכם, מהזמן היקר שאני מבזבז עבור הריצות, הטרטורים, העצבים, השקרים והאיומים שלכם, הטלפונים הרבים, והמון כסף בוזבז מצידי בנושא זה,
הנני מבקש לעשות סוף לפרשה זו, ולקבל מייד החזר כספי של 1800 שח עם התנצלות רשמית של חברתכם בתוך 10 ימים, שאם לא - ולא תסיימו את הפרשה מייד, לא תהיה לי ברירה ואפנה לבית המשפט לפסוק בנושא ולפצות אותי כספית על כל הנזקים הנלויים שחברת אופטיקה הלפרין גרמה לי מינואר 2012 ועד היום.
אני לא מעוניין בשום מכתבים, ולא מוכן להמתין יותר, פשוט החזירו לי את ה- 1800 שח, שאם לא, אני אעשה הכל, ובמסגרת החוק בבית המשפט ובכל הרשתות החברתיות באינטרנט, לקבל חזרה את הכסף שלי עם מכתב התנצלות רשמי מחברתכם,
בברכה
דניאל


דרישה לפיצוי 5000 שח סוג הנזק :
החזר כספי בסך 1800 שח + פיצוי ספי 5000 שח + מכתב התנצלות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה