פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנינו משקפיים ועבדו עלינו. נושא התלונה:
מנשירוב מזל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי משקפי ראייה ובעת הרכישה אמרו לי שיסדרו את המסגרת, ואכן החליפו לי פעמיים מסגרת עד שהגיעו למסקנה שצריך להחליף מסגרת לגמרי.
בכל מקרה לא קיבלתי את המסגרת שרציתי כי הם כולם בעיתיות. מסגרת בעלות 930 ש"ח.
והעדשות שהגיעו איתם כאילו "יקרות" אבל עם סימון באמצע העדשה, לקחו אותן להחליף בפעם השנייה וכשחזרו עדיין יש סימון. שזה דבר שאף פעם לא ראיתי על עדשה אבל אף פעם.
לאחר טירטור של ממש ורק שבוע וקצת מאז שלקחתי משקפיים בליית ברירה שלא הזמנתי מלכתחילה פתאום המסגרת שצריכה להיות נגד שריטות, לא בדיוק נגד שריטות כי יש על העדשה שריטה שמאוד מפריעה לי לראות.(ואני אדם פרפקציוניסט ולכן אני שומרת הכי טוב על דברים). אני פשוט מצטערת על הרגע שקניתי באופטיקה הלפרין.
ושלא נדבר על הנציגות בסניף שרק מחפשות לחפף אותך.
ועוד הנציגה בסניף במצח נחושה אומרת "שזה עדשה מאוד אבל מאוד יקרה ובגלל זה יש עלייה סימן". פשוט בושה.
הלכתי לאופטיקאי איש מקצועי, הוא בדק את העדשות ואמר שלא רק שהן הכי פשוטות שהמחיר הוא 125 ש"ח לעדשה בנוסף הן פגומות כי יש עלייהן שריטות באמצע העדשה.
העיקר בחשבונית יש מחיר על כל עדשה בערך של 800 ש"ח.
שקרנים. וכל הטרטור הזה שעברתי בחודשיים שלמים.
בעלי כבר לקוח של הלפרין 20 שנים, וככה צריכים להיתנהג עם לקוח כזה.
עשינו עסקה בסך 3900 ש"ח וזה התמורה שמקבלים.
עדשות שגובים מחיר של 3000 ונותנים בפועל במחיר של 125.
אין לכם גבול לביזיון, זה גנבה וגזל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה