פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה של מוצר פגום והתכחשות מאחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז נעימי בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/8/13 רכשתי משקפי שמש/ראיה בסכום של 900 ש"ח מאופטיקה הלפרין סניף נעימי בית שמש, המסגרת נשברה אחרי חודש,בסניף התכחשו לפגם וטענו כי אין אחריות למסגרת רגע אחרי שיוצאים מהחנות!!! שוב ושוב פניתי לסניף כדי לקבל שירות ולבסוף נשלחו המשקפיים "לתיקון" וחזרו סדוקים, כמובן אחרי שבוע שוב נשברו, הלפרין בקשו שאשלם עוד כסף כדי לתקן, חשוב להדגיש כי כמעט ולא עשיתי שימוש במשקפיים היות ובכל פעם המשקפיים נשארו בסניף הלפרין "לבדיקה", כל ניסיונותיי לקבל את המגיע לי עלו בתהו, בהלפרין התעקשו שאשלם עבור מסגרת חדשה וגם אז אין אחריות למסגרת!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה