פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חודש לאחר שהזמתי משקפיים והם עדיין לא הגיעו בטענה שלא ניתן לייצר ואני צריך לשלם עוד... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף קניון סירקין כתובת:
קניון סירקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/8/14, ראיתי מבצע מפתה של סניף אופטיקה הלפרין בקניון סירקין שבפתח תקווה. מאחר והייתי צריך משקפי שמש אופטיות (לראייה) המוכר הראה לי כמה דגמים שמתאימים להיות גם אופטיים והבטיח לי שתוך שבוע עד שבוע וחצי, המשקפיים יהיו מוכנים. שמחתי כי המשקפיים שלי היו שבורות (ועד היום אני מסתובב ללא משקפי שמש). רכשתי בכרטיס אשראי תשלום אחד של 703 ש״ח.
לאחר שבועיים אני התקשרתי לסניף ואמרו לי לקחת את המשקפייים. כשבאתי לשם נוחכתי לדעת שלא היו אלו העדשות שאותם הזמנתי וביקשתי שיתקנו את הדבר.
המתנתי כמו ילד טוב לתיקון של הטעות של הסניף, ולאחר שבועיים נוספים התקשרתי שוב. המוכרים אמרו לי שהמשקפיים לא מוכנים ושלא ניתן לדעת מתי יהיו מוכנים... התקשרתי לסניף המרכזי ושם ענתה לי בחוצפה וללא נימוס, ואמרה שביררה עם הסניף ושלא ניתן לעשות את ההזמנה שביקשתי כי המסגרת לא מתאימה לסוג העדשות ושעלי להוסיף כסף כדי שההזמנה תעשה (!) ושיספקו לי אותה.
להזכירכם: המוכר בחנות אמר לי שהמחיר הינו: 703 ש״ח ושאין בעיה ניתן לעשות את ההזמנה.
אף אחד מהסניף או מאופטיקה הלפרין מעולם לא יצר עימי קשר על מנת לעדכן אותי.
כבר שילמתי סכום מלא כשרכשתי את המוצר ״הבסיסי״ הזה שאופטיקה הלפרין מתפארת בו.

אני צריך עזרה מאחר ובאופטיקה הלפרין לא מאפשרים לי לקבל החזר כספי, או לדבר עם סמכות גבוהה יותר. אני די אובד עצות וזקוק לעזרה.
עוגמת נפש, עלבון לאינטיליגנציה סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה