פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אהרונוביץ 10, בני ברק כתובת:
חוצות המפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח קבוע באופטיקה בסניפיה השונים, ועד אשתקד מרוצה. ב 31.8.2014 קניתי משקפיים בייפוקלים בסניף חוצות המפרץ, ממנהלת החנות, נסרין שיתי והתחייבו ליצור קשר כשהמוצר יגיע.
באמצע ספטמבר, לאחר שלא יצרו עמי קשר, צלצלתי לסניף ונאמר לי שהמוצר הגיע, ניגשתי לקחת אותו לאכזבתי המסגרת היתה פגומה, לתדהמתי הנציגה ניסתה לדחוף לי את המוצר, עזבתי המקום בבקשה שיצרו עימי קשר ברגע שהמשקפיים יגיעו בצורה תקינה.
מאחר ולא יצרו עימי קשר שנית, יצרתי קשר עם הסניף, ווידאתי שאותה מנהלת נמצאת וניגשתי ב5.10.2014 למקום, באותו מעמד קיבלתי את המוצר תקין ובמקביל ניסתה לדחוף לי אותה מנהלת פיצוי לא הולם (משקפי שמש או מסגרת למשקפי ראיה עד 400 שח), על מנת שאשתוק והוסיף כסף לעסקה נוספת באופטיקה, מה שברגע כתיבת מילים אלו, ברור לי שלא יקרה יותר לעולם. כמו כן הבטיחה לחזור אליי כאשר תהיה בידיה תעודה מהחברה על הפיצוי.
היא לא חזרה פעם נוספת, כשניגשתי לסניף לאחר כעשרה ימים, ביקשתי ממנה פיצוי הולם ולא מוצר שכרגע רכשתי מהם ואין לי בו צורך, הבטיחה כמובן לבדוק מול החברה פיצוי הולם וליצור עימי קשר וכמה מפתיע לא חזרה אליי עד רגע כתיבת מכתב זה.
אני מאמין שהעובדים שלכם ובייחוד המנהלים שנותנים שירות פרונטלי הם הפנים של החברה והשיווק הכי טוב שלה.
חווית השירות שלי מאכזבת, כמו כן היה זילזול בוטה כלפי הלקוח ולכן פניתי לשירות הלקוחות ב 26.10.2014 בשיחה מול נציגה בשם תמי, לאחר שהשמעתי באוזניה את השתלשלות המקרה, ניתקלתי באותה התשובה הלא מכבדת, לא התנצלה על עוגמת הנפש והציעה שנית פיצוי לא הולם (משקפי שמש או מסגרת למשקפי ראיה עד 400 שח), כשהצגתי בפניה שכעת רכשתי משקפיים שהם גם משקפי שמש וגם ראייה ואין לי צורך בפיצוי בעל אופי שכזה, נאמר לי באדישות שאתן את זה לבן משפחה, למי ניגרם העוול לי או לבן משפחה? אתם באמת חושבים שארשה לבן משפחה, חבר או מכר להתקרב למקום שבו מזלזלים בלקוחות באופן בוטה?
טורטרתי לחינם ולא לצורך, השירות היה מאכזב ומזלזל ועל כן אני דורש פיצוי הולם (כספי או הנחה על העסקה) ולא מוצרי חנות שאין לי בהם צורך.
כבוד הרב כפי המשתקף מהקרה הנ"ל באופטיקה שלך רק המשקפיים הם מוצר צריכה בסיסי, השירות רחוק מלהתקרב ל"בסיסי".
כשאצטרך לרכוש מוצרי אופטיקה לא אהסס לגשת לרשת יותר יקרה, כפי הנראה שמה, משלמים על השירות, אותו פעם שמחתי לקבל אצלכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם (כספי) פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה