פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וחוסר מקצועיות. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
שדרות התמרים 2 כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: שירות לקויי וחוסר מקצועיות .
לפני חודש רכשתי משקפי קריאה באופטיקה הלפרין ,שדרות התמרים( ליד שדה תעופה )סניף אילת , שעלו לי אחרי הנחה של 50 אחוז ב- 600 שח, ביום שקיבלתי את המשקפיים גיליתי שאני לא רואה בהם היטב והראיה מטושטשת, אמרתי לאופטומטריס ,שאינני רואה טוב אך הוא שכנע אותי שאתן הזדמנות וזה עניין של זמן עד שמסתגלים להן, ניסיתי ונתתי זמן וכשהבנתי שהמשקפיים אינם עונים לצרכיי ,גורמים לי לכאב ראש והזרועות נשברו בקלות , החזרתי אותן לסניף וביקשתי פתרון, הם הציעו לי לבדוק ראייה בסניפים אחרים של הלפרין באילת ואם התוצאה שונה יבואו לקראתי ויחזירו לי את הכסף נבדקתי בשלושה סניפים ובכל פעם חזרתי עם תוצאה שונה ,לכן ביקשתי לקבל את כספי בחזרה או זיכוי ,אך בשום פנים ואופן לא הסכימו, הציעו להחליף עדשות והמסגרת לא לא תוחלף או לסירוגין הציעו לי להוסיף עוד כסף ולרכוש מולטיפוקל .
חשוב לי להדגיש שסבייטה מנהלת הסניף מתנהגת ללקוחות בצורה מאוד בוטה ותוקפנית המשקפיים נמצאים בסניף למעלה מחודש והיא מסרבת לטפל בתלונה שלי. והתשובה שקיבלתי מסבייטה אין מה לעשות לכי תגישי תלונה איפה שאת רוצה ותעשי מה שאת רוצה,,השירות שקיבלתי ממנה לקוי ביותר אין התייחסות ללקוח ברגע שמשלמים כסף אין פשוט עם מי לדבר,לכן אני מבקשת החזר כספי או זיכויי. .ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי .למעלה מחודש ימים אני בלי משקפיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה