פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור מתמשך נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
הלפרין צעירים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי עדשות מגע מאופטיקה הלפרין צעירים, וההזמנה הייתה אמורה להגיע לסניף של "אופטיקה הלפרין" בדיזנגוף סנטר, כי ל"צעירים" שזו חברת בת אין אופטומטריסט, או שום יכולת לספק את הסחורה, אבל לקחת תשלום הם כן יכולים לקחת.
כעבור למעלה משלושה שבועות (למרות שהובטח לי עד שבועיים) הגיעו העדשות, והן לא התאימו לי. ניסיתי להחליף, אבל החלופיות הגיעו רק כעבור חודש וגם הן לא היו מתאימות. ככה נגררתי מספר חודשים, מאוגוסט ועד ינואר, שבכל פעם לוקח להם חודש להביא את העדשות, הם לא מתקשרים להודיע שהגיע, ואז כשאני מתקשרת לנדנד מה קורה עם זה, אומרים לי שהחבילה הגיעה אבל אף אחד לא בא לקחת אז החזירו אותן (למרות שאף אחד לא עדכן אותי שהן הגיעו).
בסופו של דבר אחרי שלושה נסיונות כושלים (שכאמור לקחו כמה חודשים משום מה), האופטומטריסטית אמרה לי ש"ככה זה עם עדשות ואת כנראה לא תתרגלי לעולם", אז החלטתי להישאר עם המספר הסופי, כרע במיעוטו. היא נתנה לי 5 דוגמיות ואמרה שתזמין לי את החבילה השלמה, אבל גם אותה מעולם לא קיבלתי. בשלב מסוים כבר נמאס לי להמתין לעדשות וביקשתי החזר כספי. גם כאן טרטרו אותי והבטיחו לי החזר, וכששאלתי שוב המנהלת בסניף אמרה לי שקיבלתי את ההחזר. כשראיתי בחיוב הויזה שלא קיבלתי, התקשרתי שוב ואז היא אמרה שבגלל ששילמתי ב"צעירים" אני צריכה לדבר איתם. התקשרתי ל"צעירים" אבל בגלל שהם לא היו מעורבים בשום שלב בתהליך וגם מסרבים להקשיב מה קרה, הם מנפנפים אותי כי "אין החזר על עדשות. את יכולה לקבל זיכוי במקום". המנהלת ב"צעירים" הבטיחה לטפל ולחזור אליי אבל כרגע היא מסננת ממני טלפונים. עכשיו כבר תחילת מרץ ואני בלי עדשות ובלי החזר. להזכיר, את ההזמנה המקורית עשיתי באוגוסט.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה