פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת מוצר לא מתאים לתנאי ההזמנה וסירוב לביטול העסקה והחזר כספי. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז רימונים, רח' אהרונוביץ 10, בני ברק כתובת:
יפו 50 ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך28.01.2015 רכשתי באופטיקה הלפרין סניף יפו, ירושלים עדשות מגע יומיות בסך 1560 ₪. בבדיקת הראיה שבוצעה במקום ע"י אופטומטריסטית נקבע כי אני זקוקה למס' + 1.5וצילינדר -0.75 בזווית 130 (ימין) ומס' +1.25 צילינדר -0.75 בזווית 50 (שמאל). מיד לאחר הבדיקה ביצעתי את ההזמנה בכפוף לטופס הבדיקה, שילמתי במעמד ההזמנה ונאמר לי כי העדשות יגיעו תוך שלושה שבועות מיום הקנייה. שלושה שבועות לאחר ביצוע ההזמנה קיבלתי את העדשות, כאשר הרכבתי את העדשות הבנתי שהן אינן מתאימות לי, חזרתי לחנות בטענה שאינני רואה טוב עם העדשות, למרות שהמשקפיים אותן קניתי, על סמך אותה בדיקה התאימו לי. האופטומטריסטית שבדקה אותי נכחה בחנות ולאחר שבדקה את תלונתי אמרה שזוויות הצילינדר אינן תואמות לתוצאות הבדיקה. לאחר ברור, התברר שאין את הזווית אותה אני צריכה בעדשות יומיות. המוכרת בחנות הציעה לי לנסות עדשות מגע דו-שבועיות הקיימות בזווית המתאימה. ניסיתי אותן והן לא התאימו לי. חזרתי לחנות וביקשתי החזר כספי, בחנות הפנו אותי לשירות לקוחות.
בתאריך 12.03.2015 התקשרתי לשירות הלקוחות של אופטיקה הלפרין, ענתה לי נציגה בשם טל ואמרה לי שאי אפשר לקבל החזר כספי על הזמנה זו.
בתאריך 18.03.15 ויתרתי על האפשרות לקבל החזר כספי וחזרתי לחנות על מנת לקבל זיכוי, בחנות הפנו אותי בחזרה לשירות לקוחות.
יום למחרת, התקשרתי לשירות לקוחות בבקשה קבל זיכוי, נציגת השירות אמרה שתדבר עם המנהל ותחזור אלי. במהלך היום היא לא חזרה אלי ומכיוון שטסתי באותו לילה היא לא יכלה להשיג אותי בימים שלאחר מכן.
בתאריך 26.04.2015 פניתי שוב לשירות הלקוחות ושם נאמר לי שאין אפשרות לקבל זיכוי על סוג זה של עדשות והאפשרות היחידה היא לחליף את העדשות במוצר אחר של החנות בו אין לי צורך.
זאת על אף שבמעמד הקנייה נאמר לי שאם המס' ישתנה לי במהלך השימוש אוכל לגשת אל הסניף ולהחליפן במס' המתאים.
לסיכום, אני פונה אליכם לאחר שהזמנתי מוצר וקיבלתי מוצר אחר שאין לי בו כל שימוש והחברה מסרבת לביטול העסקה ולהחזר כספי כאשר אין להם מוצר מתאים כפי שהתחייבו.
אשמח כי תפעלו על מנת לעזור לי לקבל את כספי בחזרה.
עגמת נפש, בזבוז זמן. סוג הנזק :
החזר כספי וביטול העסקה. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה