פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס והתנהגות לוקים בחסר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' הגעתון כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שבוע וחצי לפני משקפי שמש, ושמתי אותם בצד. לא הייתי שבוע בנהריה, אך המשקפיים נשארו בבית לאחר שחזרתי מדדתי אותם ופתאום הם נראו לי גדולים לפנים שלי. חזרתי לחנות וביקשתי להחליף, והמוכרת הממש לא נעימה אמרה לי ברוע לב, ממש לא מחזירה לך כשאני יודעת שמחזירים סחורה עד 14 יום אני בחורה שקונה הרבה ובחיים לא קרה מצב שרציתי להחליף משהו ולא הסכימו ועוד בצורה מגעילה כזאת. בחנות הספציפית הזו כשקונים משהו המוכרות נורא נחמדות וכשיש בעיה הן הופכות את עורן בצורה הכי מגעילה שיש.
אני גם אמרתי למוכרת שלא רק שאני לא אקנה שם, אני אדאג שאף אחד שאני מכירה לא יקנה שם, למרות שלפני זה שלחתי לשם הרבה חברות.
אני המומה מההתנהגות הבוטה והגסה של המוכרת שאת שמה שכחתי.
אני לא מתכוונת להכנס לחנות הזו יותר זה בטוח, אבל עוד הרבה מחברותי לא יכנסו. זאת החנות הראשונה מזה שנים שלא נתקלתי באטימות וברוע לב כמו למוכרת הזו. מה שאני יודעת שהיא היתה בעלת מבטא ערבי, אבל את שמה איני זוכרת. יכול להיות ששמה מופיע בקבלה שאינה נמצאת עמי כעת.
עלבון סוג הנזק :
מבקשת התנצלות והחלפת המשקפיים באחרות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה