פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפים שנרכשו והוחזרו כבר בפעם הרביעית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפים לפני כחודשים בסניף ביג באר שבע
לאחר שבועיים הגיעו המשקפים עם עדשה פגומה המשקף הוחזר לעוד שבועיים המשקפיים הגיעו שוב עם בעיה בעדשות שוב הוחזרו המשקפים
בפעם השלישית הגיעו המשקפים הלכתי עימם שבוע אבל המשקפים לא יושבות טוב עקומות כאבים חדים מאחורי האוזניים שוב החזרתי את המשקפים, נכון להיום אני מסתובבת עם משקפים לא תקינות מכיוון שלא קיבלתי את המשקפים החדשות שלי.
יש לציין ששילמתי סכום לא מבוטל בעד המשקפיים ואין לדעת אם לא פגעתי בראיה שלי כאשר אני מתהלכת כחודשיים עם משקפיים ישנות ולא תקינות למרות שנכתב ע"ג ההזמנה שהטיפול דחוף ביותר.
ברצוני לציין שהיחס שקיבלתי מלוסי ולילך אין עוררין עליו אדיבות מתחשבות .
אבקש את טיפולכם המיידי
פרטתי למעלה מקווה שאין נזק לעיניים לאחר תקופה ממושכת ללא משקפיים תקינים כחודשים סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה