פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות והעמדת פנים נושא התלונה:
חממי נועה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר רכישה של משקפיים ברשת זו, נפלה העדשה, חזרתי על מנת שיתקנו, לקחו ואמרו שיתקשרו, לא התקשרו (אבל לא נורא..)חזרתי אחרי שבוע לשאול לשלום משקפיי, החזירו לי אותם עקומות לחלוטין. לאחר שהסברתי שלא אני הבאתי אותם למצב כזה, אמרו לי "טוב, תחזרי עוד שבוע", לאחר שבוע שלחו לי אס.אם.אס שמשקפיים חזרו מתיקון. הגעתי. מצב המשקפיים היה באותו המצב, כעסתי מאד ואמרתי שלא יתכן שלא נגעו בהם, ואז הטכנאי אמר לפקידה (ואולי לא הייתי צריכה לשמוע) שבכלל לא לקחו לתיקון רק נתנו לי לחכות שבוע שאצטנן...לקחתי א משקפיי ויצאתי מאוכזבת מאד
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
עצי - מנהלת שרות לקוחו שם ותפקיד:
נעשה בירור בסניף ,אין תעוד במרכת שהלקוחה רכשה אצלנו את המשקפיים ,בסניף נעשה ניסיון לתקון המסגרת ,ללא תשלום, אבל ישנם מקרים שלא ניתן לתקן את המשקפיים , עד כמה שבסניף זוכרים המסגרת היתה מאוד חבולה ולא ניתן לתקנה.
צר לנו מאוד שהתקבל הרושם של העמדת פנים
תגובה:
בנושא השרות - הרשת מאוד מעריכה לקוחות המדווחים על שרות שקבלו בסניפים , הסבנו את תשומת לב הסניף לגבי השרות שהלקוחה צינה
ממה שאני למדה המסגרת שיש ברשות הלקוחה לא ניתנת לתיקון , אחריות למסגרת הרשת נותנת שנה כמו ברשתות האחרות .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה