פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חזרה ללקוחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ביל"ו 41 רחובות כתובת:
אופטיקה הלפרין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ניגשתי לחנות על-מנת להחליף עדשות במשקפי השמש.
המוכרת אמרה שלהחליף עדשות לדגם המסויים יעלה לי הרבה מאוד כסף אז אני הצעתי פשוט לקנות את אותו הדגם, שאז עלו רק 100 ש"ח.
את הדגם המבוקש היה רק עם מסגרת לבנה, בעוד אני העדפתי שחורה, אך בכל זאת ביקשתי מהמוכרת לקנות אותם על מנת שהיא רק תחליף את העדשות ואני אשאר עם המסגרת הישנה.
המוכרת התעקשה שזה לא כדאי משום שצריך להגיע משלוח שאולי יכלול את אותו הדגם בצבע המבוקש וכן התחייבה לשמור לי בכל מקרה את המשקפיים עם המסגרת הלבנה בצד ולקחה ממני את מספר הטלפון כדי לעדכן אותי בנוגע למשלוח.
לאחר כשבועיים פניתי שוב לחנות כדי לברר האם המשלוח הגיע ומוכרת אחרת ענתה בפשטות "אם לא התקשרו אליך, זה עוד לא הגיע".
אז המתנתי.
חזרתי שוב לאחר כחודש וחצי, גיליתי שכבר לא שמרו לי את המשקפיים עם המסגרת הלבנה, הם לא נמצאו וכן המחיר שלהם עלה.
שירות לקוחות מאוד לא אחראי ומאוד מזלזל.
התאכזבתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
מציאת הדגם המבוקש במחיר המוזל פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
עצי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
בסניף השארה המסגרת עבור הלקוחה מאחר ולא חזרה לסניף העברה המסגרת למלאי תגובה:
הסניף חזר ללקוחה לרכישת המסגרת המתבקשת , או לחילופין יוצע לה מסגרת חלופית ממסגרות חדשות בהנחה חריגה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה