פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבירת מוט במשקפים תוך מספר חודש ב2 זוגות שונים. כמו כן זלזול ובזבוז זמן. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף צומת בילו ,סניף מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בחודשים פברואר מרץ 2011 קניתי משקפים בסניף בצומת בילו.
כעבור כחצי שנה בנובמבר נשבר המוט במשקפים. פניתי לסניף בבילו ישר אמרו לי לא ניתן לתקן תקני חדש בזלזול ללא נסיון לפתור הבעיה.
החלטתי לנסות לפנות לסניף אחר פניתי למודיעים שם הציעו לי לקנות אותה מסגרת כאילו במחיר מוזל מהמחירון שזה בעצם המחיר ששלמתי מלכתחילה.
הסכמתי וכך בוצע. לפני שבועיפם בתחילת פברוא כעבור 2 -3 חודשי שמוש שוב נשבר המוט במשקפים. פניתי לסניף במודיעין שוב ניסו למכור לי מסגרת חדשה. סרבתי. הציעו לי להשאיר המשקפים יבררו עם האחראי ומקסימום תוך יומים יחזרו אלי. חיכיתי 4-5 ימים לא חזרו אלי התקשרתי ודברתי עם פאדי שטען שהינו אאחראי שוב בטו מזלזל שאני צריכה לקנות מסגרת חדשה, והפנה אותי לשירות לקוחות. התקשרתי הבטיחו שיחזרו תוך 24 שעות ולא חזרו.
לציין כמובן שעלי לנסוע למודיעין לקחת את המשקפים שהשארתי בעצם סתם. התשובה שנתנה היתה ידועה מראש.


לסיכום איכות גרועה של משקפים
יחס מזלז בשני סניפים מראה על מדיניות החברה.
אודה לקבלת מסגרת חדשה
תודה
אשמח לקבל חות דעת עורך דין, בתנאי שללא עלות
עלבון סוג הנזק :
קבלת מסגרת חדשה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה