פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלטה באשר לגורל הזמנת עדשות מגע נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חיים עוזר 33 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 13.8.12 רכשתי עדשות חודשיות חד פעמיות לתקופה של שנה.
במועד ביצוע ההזמנה נאמר לי שעליי להמתין כשלושה שבועות עד לקבלת העדשות, מאחר ומדובר בהזמנה מחו"ל.
כל ניסיונותיי במהלך השבועיים האחרונים לברר מתי יגיעו העדשות לסניף עלו בתוהו ונתקלו באדישות מצד נציגי הסניף השונים.
שיחתי האחרונה הייתה היום עם מנהל החנות בשם בדיר שאמר שיחזור אליי אך, באופן לא מפתיע, לא חזר אליי עד כה וזאת לאחר שיחה קודמת עימו ביום 24.9.12 בה נמסר לי שהעדשות יגיעו בוודאות במהלך חול המועד סוכות לכל המאוחר.
ויובהר ויודגש, נכון להיום אני משתמשת בעדשות חד פעמיות שעבר תוקפן וממתינה לקבלת ההזמנה - אודה לקבלת התייחסותכם בהקדם.



עוגמת נפש סוג הנזק :
ביצוע ההזמנה לאלתר פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
הלפרין - שירות לקוחות שם ותפקיד:
הגב משה קרין שלום רב '
אנו מתנצלים על ההמתנה לעדשות המגע, אך כמו שצוין במעמד הרכישה
אכן יש זמן יצור ועל כן ההמתנה.מאחר וגם במהלך השבועיים היו חגים והם אינם נחשבים לימי עבודה ולכן גם ביצור יש מה שנקרא ימי חג שלא עובדים בהם ההמתנה היתה מעט יותר מהרגיל.בכול אופן העדשות מחכות לך בסניף פתח תקווה חיים עוזר.הגיעו וממתינות עבורך.
תגובה:
העדשות ממתינות בסניף לאיסוף.
אופטיקה הלפרין החליטה במקביל להעניק לך פיצוי על תחושתך וזמן ההמתנה ולכן מעבר לעדשות הממתינות , תוכלי לבחור לך משקף שמש ממותגי הבית שלנו בשווי עד 400 ש"ח.

נשמח לעמוד לרשותך בעתיד
המשך יום נפלא
הלפרין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה