פרטי התלונה

תלונות Newprice

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת עכבר microsoft נושא התלונה:
בן שימול אריאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גלגלי הפלדה פינת התע"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/08/06 הזמנתי באתר האינטנט של החברה הנ"ל עכבר של חברת מיקרוסופט microsoft wireless intillmouse explorer.
בתאריך 07/0906 הונפקה עבורי חשבונית ונשלח אלי העכבר.
בתאריך 11/09/06 הגיע עבורי חבילה בדואר ובה העכבר.
כאשר פתחתי את החבילה גיליתי שהעכבר שהגיע זה לא מה שהזמנתי.
פניתי טלפונית לחנות והפקידה שענתה לי בטלפון אמרה שתברר ותחזור אליי.
חזרתי אליהם יותר מאוחר ,היא אמרה שהיא דברה עם המחסנאי והוא אמר שמה שהזמנתי זה מה שקבלתי.
אציין עוד שהדגם של העכבר שקיבלתי הינו wireless optical mouse 2.0a
ציינתי זאת טלפונית בפני הפקידה .
נכון להיום אני נמצא איתם בסחבת טלפונית בנסיון לפתרון הבעיה ותיקון הטעות .
כאשר בקשתי לבטל את המכירה בטענה שמה שקבלתי זה לא מה שהזמנתי דרשה ממני הפקידה דמי ביטול למרות הטעות שלהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת העכבר ששלחו בעכבר שהזמנתי. פיצוי פתרון נדרש :

Newprice שירות לקוחות

, תגובה:
עומר שם ותפקיד:
הלקוח קנה מוצר דרך אתרי השוואת מחירים וקבל בדיוק את מה שהזמין
מצורף בזה את ההזמנה של הלקוח אין לנו מושג מה הוא רוצה
מוצרי הרכישה
שם מק"ט מאפיינים מחיר כמות סה"כ
Microsoft® Wireless IntelliMouse® Explorer 149.00 ₪ 1 149.00 ₪
סכום ביניים 149.00 ₪
דמי משלוח יעד כל הארץ באמצעות דואר רשום ללא ביטוח (משקל: 0 ק"ג) 0.00 ₪
סכום כולל 149.00 ₪

פרטי הלקוח
דואר אלקטרוני [email protected]
שם אריאל בן שימול
חברה
טלפון 0526401803
טלפון נוסף
כתובת עטרת
יישוב עטרת
מיקוד 71939
תא דואר
מחוז/אזור/מדינה
ארץ ישראל
תגובה:
במידה והלקוח רוצה לשדרג למשהו אחר לכל מוצר יש את העלויות שלו הוא יכול לעשות החלפה בתנאי שיש לו את האריזה המקורית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה