פרטי התלונה

תלונות Newprice

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
בס מיכאל שם/כינוי:
‏שבת ‏13 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איזור תעשיה , רחוב התע"ש כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך החברה באינטרנט צורב dvd שהגיע כמו שהובטח לי אחרי כמה שבועות אך הצורב היה פגום. חיברתי את הצורב למחשב החדש שלי והוא עשה קצר והרס לי את המעבד (הוא נישרף). קניתי מעבד ולוח אם חדש שעלו לי 1000 ש"ח וכל זה בגלל הצורב. התקשרתי לחברה וביקשתי להחזיר את הצורב ולקבל צורב חדש וכמובן ענו לי שאין בעיה ויש אחריות על הצורב וכל מה שאני צריכה לעשות זה לשלוח את הצורב לחברה והם ישלחואותו למעבדות LG לבדיקה. שלחתי את הצורב ובדואר רשום ובדקתי כי הוא אכן הגיע אליהם דרך אתר הדואר וגם אישרו לי את זה טלפונית. מאז עברו 4 חודשים , לא קיבלתי שום צורב חזרה ובפועל אף אחד בחברה לא יודע איפה הוא נימצא. המוקדניות מפנות אותי למעבדה ובמעבדה לא יודעים על מה אני מדברת וכך אני מטורטרת כל הזמן . אני כבר לא מדברת על זה שבשעות הפעילות כל הזמן עונה משיבון ושניגרם לי נזק כספי בגללם אפילו את הצורב אני לא קיבלתי. אני זקוקה לצורב ולכן קניתי אחד חדש בחנות ואין לי צורך יותר בצורב שגם כך לא התכוונו לישלוח לי לכן אני דורשת החזר כספי ופיצוי על כל הנזק שניגרם לי בגלל חברה כל כך לא מקצועית ולא מאורגנת.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי +פיצוי פתרון נדרש :

Newprice שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה