פרטי התלונה

תלונות סטודיו she

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב3.12.2007 חתמתי חוזה בסטודיו She בכפר סבא עם גלית מנהלת הםניף.
לאחר שבוע וחצי של נסיון במםפר שיעורים אני ובתי שנרשמה איתי נפגשנו עם גלית לגבי החששות שלנו לגבי חוסר יכולת למצוא שיעורים שמתאימים לנו ולגבי ההתחייבות שחתמנו עליו.גלית הציע שנמשיך בנסיונות למצוא שיעורים ומורים שמתאימים לנו והבטיחה שאם הבעיה תמשך- לא יחזיקו אותנו שם בכח. בתי נסתה עוד פרק זמן ואני נאלצתי להפסיק להתעמל כדי לטפל באבי-החולה בסרטן
בקשתי מגלית להפסיק את המנוי ואחרי הרבה זמן קבלתי תשובה שאפשר להקפיא את המנוי לחודש. הודעתי שהסידור לצערי לא מתאים לי ובקשתי התייחסות אחרת. חיכיתי יותר משבועיים וצלצלתי שוב)כמובן שאי אפשר לדבר אישית אלה רק בsms )נענתי אז ובכל פעם שניסיתי לדבר איתה או עם משהו מההנהלה ע"י מוקדנית שונה ששוב בקשה לשמוע את הסיפור -מאוד לא לעניין,ובסוף,אתמול קבלתי טלפון מפבלו שהציג את עצמו כאחד המנהלים והציע אותו הסדר.
גם לאחר ההבטחה של גלית,ולאחר שהמקרה האישי לא מאפשר לי להמשיך להתעמל-נראה לי שאפשר להתחשב ולשחרר אותי מהחוזה,ולתת לי אפשרות מילוט מהחוזה)2 מוקדניות ספרו לי שיש כזה דבר.
מחכה לתגובת הרשת!
כספי סוג הנזק :

סטודיו she שירות לקוחות

, תגובה:
פבלו רובין מנהל רשת Sh שם ותפקיד:
אנו יודעים שלא ניתן לשפוט אדם בזמן צערו! אנו מצרים על מצבו של אביה של הלקוחה, גלית היא רק מנהלת מקצועית ברשת ולא סמכות בענייני ביטולי מנוי. הסכמנו להקפיא ללקוחה את המנוי למרות שאין לנו הקפאות! אנחנו חושבים שזה הסדר הוגן כלפי הלקוחה. תגובה:
מוכנים להקפיא לחודשיים! לצערנו נשים רבות בסטודיו יש להן בעיות אישיות במשפחה, תארו לכם שלכולם הכסף יוחזר? חלק מהעניין בלהתעמל- הוא לנקות קצת את הראש ואת הנפש! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה