פרטי התלונה

תלונות סטודיו she

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רשומה בסטודיו SHE מספר חודשים. השירות ברשת הוא מהגרועים שקיבלתי בחיי....
התלונה שלי אולי תשמע לחלקכם מינורית אבל עומד מאחוריה סיפור שלם של תלאות (שעוד לא נגמרו...).
בתחילת המנוי שלי בסטודיו, לתקופה של כחודש, הגעתי לשיעורים באופן קבוע, השתתפתי בשיעורים פעמיים בשבוע והרגשתי טוב.
המצב השתנה במהלך החודש וחצי האחרונים כשמסיבות כאלו ואחרות שלא אפרט כאן, לא הגעתי לאף שיעור.
במהלך התקופה הזו לא נוצר איתי קשר מהסטודיו, אפילו לא פעם אחת.
אני בחורה הגיונית ואני לא מצפה שבכל שיעור שאני מפספסת יתקשרו לראות מה קורה, אחרי הכל, לא מדובר בלשכת הסעד... אבל בן אדם שלא מגיע לשיעורים במשך חודש וחצי, יכול להיות שקרה לו משהו ויכול להיות שהסטודיו, אם היו מתייחסים לכך, היו יכולים לעזור.
יש לציין שכשהגעתי לשיעורים נהנתי מהם ומהמדריכות ובנסיבות אחרות לא הייתי מעזה להתלונן תלונה כזו אלא שעוד בטרם נתקלתי בעניין הזה, הרגשתי שהשירות שקיבלה אמי (שנרשמה לסטודיו איתי) היה מתחת לכל ביקורת ואף פוגע, מה שהפך את הרגשתי רק לגרועה יותר ואת התלונה שלי לרלוונטית.
לא אכנס לכל מה שהיה עם אמי ולסיפר שעומד מאחורי התלונה שלה אבל כן אכנס לעניין השירות שניתן ברשת.
בשלב מסויים כשכן רציתי להגיע לשיעורים, התקשרתי להרשם (כפי שנתבקשתי כשנרשמתי לסטודיו). נציגת השירות אמרה שמיד יחזרו אליי לעדכן אותי אם יש מקום. עד היום אני מחכה לטלפון הזה....
לא רק שלא חזרו אליי, באחד הימים התקשרה אליי אחת הנציגות ואמרה שמכיוון שלא הגעתי לשיעור- יחייבו אותי עליו... כשהתרגזתי והסברתי לה שלא חזרו אליי לומר לי אם יש מקום בשיעור וכשסיפרתי לה על היחס שקיבלנו אני ולצורך העניין גם אמי, היא הייתה המומה וביקשה לקבוע לי באופן מיידי פגישה עם גלית, אחת המנהלות. נעניתי בחיוב כיוון שחשבתי שזו תהיה דרך נאותה לפתור את הבעיה.
יום הפגישה הגיע וקיבלתי הודעה כתובה לסלולארי בה נאמר כי הפגישה לא תתקיים.
לאחר מספר שעות התקשר אליי פבלו שהציג את עצמו כמנהל הרשת וטען שגלית, שקבעה איתי את הפגישה, אינה אלא מנהלת מקצועית ושהוא זה שרוצה לשמוע את טענותיי.
שפכתי את טענותיי בפניו. ותשובותיו היו: שכשמישהי נעדרת לתקופה כזו בדרך כלל יוצרים קשר עימה כדי לבדוק שהכל בסדר והוא לא מבין איך זה נפל בין הכסאות, שזה שלא חזרו אליי כשביקשתי להרשם לשיעור ספציפי (פעמיים!) היה בגלל לחץ (מה שלא אמור לעניין אותי בתור לקוחה משלמת ושזו הדרך שביקשו ממנה לבדוק אם יש מקום בשיעור לפני שמגיעה...) ושהעניין עם אמא שלי בטיפול. השיחה עם פבלו התקיימה ביום ראשון, בתאריך 10.2.08 והסתיימה בכך שפבלו ביקש לבדוק מספר דברים ולחזור אליי.
מאז עברו 10 ימים (היום ה19.2.08) ושום שיחה ממנו לא הייתה...
בנתיים אף הספקתי (ביוזמתי כמובן, חלילה שמישהו מהם יתקשר אליי....) ליצור קשר עם גלית שאמרה שתעביר את תלונתי לפבלו ושתבקש ממנו לחזור אליי וכמובן שגם אז לא קרה כלום...
שוב... הכל אולי נראה מינורי, אבל אם מחברים את התלונה הזאת (שהיא תלונה בפני עצמה) עם התלונה של אמי (שאפשר לקרוא כמה שורות מעל באתר זה...) כבר מדובר בדפוס חוזר... (יכול להיות שב"מקרה" נפלו על שתיים שקשורות אחת לשנייה אבל זה לא משנה את העניין...)

אם הייתי יכולה לבטל את המנוי שלי היום, הייתי עושה זאת ללא כל היסוס. אבל בסטודיו SHE לא מאמינים בלקוחות לא מרוצים. הם מחתימים על חוזה של שנה ומי שלא מרוצה, ולא משנה מאיזו סיבה כלואה בתוך ההסכם הזה. אין ללכת לקראת. (וגם כאן, יש לציין, די "עבדו עלינו" כי כשהגענו לחתום על החוזה ואמרנו ששנה זו התחייבות מאוד ארוכה נאמר לנו על ידי גלית שזה החוזה היחיד שיש... היום בדיעבד אני יודעת בוודאות מנציגים של החברה שיש חוזים גם עם תחנות יציאה.... אני הייתי פתייה, מספיק כדי להאמין שזה החוזה היחיד ובסטודיו SHE ניצלו את זה.......)
אני לא מצפה מרשת SHE שיעשו משהו עם התלונה שלי. הם לא עשו עד היום.
אבל אם התלונה הזאת תמנע מנשים אחרות להרשם לרשת שלהם- אני את שלי עשיתי.
אני חייבת לציין בנקודה זו שגם אני עובדת עם חוזים ובאה מרקע עמוס בכל טוב מתחום השירות. חוזים אפשר להפר במידה ויש בעיה קריטית (ושוב... אילולא כל הסיפור שעמד מאחורי התלונה הזו ותלונתה של אימי- לא הייתי מעזה להתלונן...) ובכל מקרה שירות צריך לתת. המטרה היא שהלקוח יהיה מרוצה לא? (כנראה שבסטודיו SHE לא).

ועוד משהו קטן...אם הייתי יכולה לכתוב את דעתי באתר זה על תגובותיו של פבלו על מכתבה של אימי (שגם הגישה תלונה דרך אתר זה) הייתי כותבת דעה נחרצת!
מנהל רשת שקורא ללקוחה מ-א-ו-ד מאוכזבת ועם סיפור ארוך ומשמעותי גם אישית וגם מול הרשת, שלקח לנציגים ולמנהלים כל כך הרבה זמן לחזור אליה ובסופו של דבר לא קיבלה מענה הולם לבעייתה, "לקחת את עצמה בידיים" וטוען ש"הלקוחה אינה מבינה את שנאמר לה- וחבל!" הוא אדם שלא מבין שירות מהו!
אבל.... הגלגל מסתובב.....
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה הולם פתרון נדרש :

סטודיו she שירות לקוחות

, תגובה:
פבלו - מנהל הרשת שם ותפקיד:
לצערי טל כל מה שנעשה עבורך לא יהיה מספיק! מהרגע שהגעת למועדון שלנו לא הפסקת להתלונן ולהתלונן ולהתלונן.......כמה תלונות? 13 שנה לא היה דבר כזה... תגובה:
אנרגיות חיוביות! וכמו אלפי מרוצות לבוא ולראות את הצד המקסים שלנו! ולהצטרף לרוב- שיודעות שרשת she היא הטובה בתחום! איך אומר המשפט: אי אפשר לרצות את כולם! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה