פרטי התלונה

תלונות סטודיו she

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי והחזר כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ויצמן 24 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2007 נרשמתי לרשת she, ההרשמה היא לשנה מראש ותשלום בכרטיס אשראי. חתמתי על חוזה שאני מחוייבת לשנה לשלוש שיעורים בשבוע והתשלום הוא 243 ש"ח לחודש, אך לא ביקשו ממני להביא אישור רפואי למרות שלפני שנרשמתי היייתה לי פגישת יעוץ עם המנהלת גלית לביא-רובין ואמרתי לה שאני סובלת מבעיות ברכיים לכן עד היום לא התאמנתי, היא דיברה איתי והסבירה לי שהיא מודעת לבעיות והמצליצה לי על תוכנית שתשפר לי את המצב, השיעורים שהיא רשמה אותי אליהם הן: עיצוב וחיטוב ואירוב, גלית(המנהלת) טענה שאין צורך באישור רפואי לשיעורים האלו.
לאחר חודשיים שמתוכם אפילו לא נצלתי 3 פעמיים בשבוע.
התחילו לי כאבים רציניים בברכיים שמדי פעם היה לי גם צורך בשימוש בברכיות להקלת הכאב, כתוצאה מכך פניתי לאורטופד והיא המליצה לי לנוח ולהפסיק את הפעילות הספורטיבית הזאת ושהפעילויות הללו כלל לא מתאימות לי ולמצבי הבריאותי.
לאחר הביקור עם האורטופד יצרתי קשר עם הבעלים של הסטודיו פבלו בעלה של גלית המנהלת,שרק אחרי עשרות טלפונים הואיל בטובו ליצור איתי קשר, הוא בתגובה טען שהבעיה שלי זמנית ולא איזהי מגבלה תמידית כגון כיסא גלגלים ולכן הוא לא יכול לבטל לי את המנוי אלא רק להקפיא אותו וגם אז הוא אמר שהוא עושה לי טובה שאין דבר כזה להקפיא את המנוי ליותר משבועיים-שלוש, אין דבר כזה לא יכול לבטל את המנוי,אתה הבעלים של המקום, הוא פשוט לא רוצה כי נוח לו להרויח כסף, הבעיה שלהם שהם רואים את הלקוח רק ככסף ולא כבן אדם, אני לא חושבת שאני צריכה לשבת בכיסא גלגלים כדי שיבטלו לי את המנוי בסטודיו she, בנוסף לכך אני חושבת שגם אם מצבי ישתפר ואני יוכל לחזור להתאמן בשיעורים אחרים , לא מגיע להם להנות מכספי כי היחס שלהם מזלזל ויותר מזה אני לא ירצה ללכת למקום שרק גרם לי תחושת זלזול ועלבון .
לפני שלקוח נרשם ובהתחלה הם מראים אכפתיות ומתקשרים שואלים ומתעניינים במצבו ובהתקדמות התוכנית שלו. אך אם יש לקוח שלא מרוצה מהם זה לא מעניין אותם, הם מתעלמים, מדי פעם הם עושים טובה ושולחים הודעה לראות למה לא מגיעים לסטודיו הרבה זמן ושנבוא ונשב על תוכנית חדשה-רק נראה לי שנוח להם לשכוח למה לא הגעתי עד עכשיו לשיעורים,אני כבר 8 חודשיים אם לא יותר לא הלכתי לשם ומאז שדיברתי עם פבלו והוא הקפיא לי את המנוי וגם אין לי מושג לכמה זמן ההקפאה כי פבלו אמר שאי אפשר להקפיא יותר מדי זמן, זה רק מראה את היחס המזלזל שלהם וכמה שנוח להם להתעלם מלקוח ולהנות מהכסף שלו בלי שהלקוח יהנה ויהיה מרוצה.
סבלתי מהם זלזול בלקוח, עוגמת נפש, והכי חשוב הפסד כספי על משהו שלא קיבלתי בתמורה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על 10 חודשיים שלא נוצלו פתרון נדרש :

סטודיו she שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה