פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס צוות המזכירות במרפאה. נושא התלונה:
לוי מגי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרפאת ארמון כתובת:
סניף ארמון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאתר תלונה שלום וברכה: שמי מגי *** הנני מטופלת במרפאת כללית סמייל סניף ארמון חיפה בטיפולי שיניים לשיקום הפה. ברצוני לציין שהרופא שלי דוקטור נפתלי מקסים חביב ואחד הרופאים הטובים והמקצועים שהכרתי בימי חיי. והסייעת שלו חביבה שמה, גם אישה מדהימה ומקצועית בפני עצמה.
תלונתי היא לגבי צוות המזכירות והיחס שלהם אלינו המטופלים אני כמטופלת מרגישה שהיחס של המזכירות הוא מתנשא והן "כאילו עושות לי טובה" בקביעת תורים בלענות לי ולפני כמה ימים התקשרתי בכדאי לקבוע תור לרופא שלי דוקטור נפתלי, ענתה לי מזכירה לא זוכרת את שמה במבטא רוסי כנראה היא קמה על צד שמאל אותו בוקר, אמרתי לה שלום היא אפילו לא ענתה לשלום בחזרה ועשתה טובה שקבעה לי תור הן גם לא מתאומות שם מבחינת תורים פעם אחת הן קבעו לי תור לא נכון והייתי צריכה לבטל. באמת אני משלמת על הטיפול הזה 11 אלף שקל שבקושי יש לי אותם בדוחק רב בכדאי לשמור לי על בריאות הפה כזה יחס אני צריכה לקבל הן ממש עושות טובה למטופלים שהם עונים להם קובעים להם תור ובכלל מדברים איתם התנשאות ויחס מזלזל ונמאס לי מזה כבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס קודם כל יחס נורמלי ולא מתנשא. פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה