|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 אפריל 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי הדס וביום שלישי בתאריך 21/04/15 הגעתי עם בני אוריאל לתור שנקבע לי בכללית סמייל בחדרה.
לאחר שהמתנתי כשעה יצאה הרופאה ואמרה לי שהיום היא כבר לא תוכל לטפל בבני היות והם סיימו כבר לעבוד, מכיוון שזה ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל הם מסיימים מוקדם.
הדבר מאוד הכעיס אותי.
איך יתכן וקופה כל כל גדולה הנותנת שרות לאלפי בני אדם לא יודעת מראש מתי הם עובדים במתכונת של יום מקוצר כדוגמת יום הזיכרון.
לא יתכן שאני מחכה המון זמן ואף אחד לא טורח לעדכן אותי בנושא.
זהו אות קלון לקופת החולים בכלל ולכללית סמייל חדרה בפרט.
לא יתכן שצוות המרפאה יתנהג בזלזול כלפי הלקוחות שלו.
מן הראוי שהקופה הייתה מבטלת כשבוע לפני או אפילו יום לפני ומודיעה לקהל לקוחותיה בעניין,דבר אשר היה מתקבל בהבנה רבה, מאשר ההתנהגות שאותו ביום.
אני אם חד הורית ואני עושה מאמצים על מנת להגיע יחד עם בני לטיפולי השיניים שלו. לא יתכן שאני מגיעה לשם ואחרי שכבר הכנתי את בני לטיפול ולבדיקה שהוא צריך לעשות מבטלים לי את התור בצורה כל כך מחפירה ומביישת. יצאתי פגועה מהיחס של צוות המרפאה אשר התעלם מהנוכחות שלי הן הרופאה שאמרה לי כדרך אגב על ביטול התור והן המזכירות שלא טרחו בכלל לעדכן אותי.
כולי תקווה שדבר כזה לא יתרחש בשנית.
הדס
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כללית סמייל שילה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|