פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סתימה שהסתיימה בטיפול שורש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בן יהודה 26 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד פניות הציבור- שילה כללית
שמי יונית קאהן ת.ז. 200491538
ביום חמישי ה5.5 נקבע לי תור לשיננית בקופ"ח מעוז בירושלים. בהגיעי למרפאה נאמר לי שאני צריכה כי רופא יבדוק אותי לפני הניקוי. נכנסתי לד"ר שלמה מושיחוב אשר בדק אותי ואמר שיש לי עששת מתחת לסתימה ישנה ושאני צריכה סתימה. מיד אחרי הניקוי אצל השיננית, שהייתה מדהימה ומקצועית, קבעתי תור לסתימה כבר ליום ראשון הקרוב ה-10.5. אציין כי שילמתי מראש על הסתימה (173 ₪). ביום ראשון כשהגעתי לסתימה, נכנסתי לרופא והוא התחיל בטיפול. הרופא היה מאוד נחמד, סיפר כי הוא חדש בקופה ופעם ראשונה שעובד עם הסייעת שעבדה אתו וכי היא הכי ותיקה במרפאה. לפתע, אמר כי הוא צריך לעשות צילום של השן. באמצע הטיפול, הוא עצר את הקדיחות ועשה לי צילום של השן, והמשיך בטיפול באומרו כי אין זה טיפול שורש. אוסיף כי לאורך כל הטיפול, הם דיברו ביניהם ברוסית, ומידי פעם זרקו מילים בעברית, בתור לקוחה אשר שוכבת שם וסומכת על הרופא ועל הטיפול שלו. פתאום אומרת הסייעת "שינוי תוכנית". הרופא עוצר את הטיפול ומסביר כי כעת מדובר בטיפול שורש ושהוא נותן לי עוד זריקת הרדמה, כדי להרגיע את האזור ושאלך לנציגה בדלפק ואשלם על הטיפול ואחזור אליו. בהגיעי לנציגה, היא מוציאה לי הצעת מחיר של כמעט 3000 ₪. שילמתי בתשלומים, כיוון שהסכום קפץ פתאום וביקשתי בדיקה מעמיקה על הנושא. באומרי, כי נכנסתי לסתימה רגילה עם תשלום סמלי ופתאום התשלום קפץ לסכום כזה. חזרתי לרופא שעשה לי סתימה זמנית ושלח אותי לדרכי, כשאני קובעת עוד 5-6 תורים לתקופה של החודש הקרוב.
בימים שלאחר מכן, ביום העצמאות, פיתחתי זיהום נוראי שלא נתן לי מנוח במשך כמה ימים טובים כולל לילות שלמים ללא שינה מרוב כאבים. ביום שישי, 13.5 התייצבתי במרפאה לעזרה דחופה, נכנסתי לרופא תורן אחר שבקושי רב הצליח לעשות לי צילום מרוב כאבים ושם אותי על אנטיביוטיקה לשבוע הקרוב. ניסיתי להוציא מהרופא מה הוא רואה בצילום, אך הוא נמנע כמה פעמים לתת לי תשובה חד משמעתי מה רואים בצילום שד"ר שלמה צילם. מאז, אני מנסה להבין את הלך הדברים, הגשתי פנייה במרפאה לרשלנות וחוסר מקצועיות של הרופא. הדבר נבדק ע"י הרופא הראשי של הקופה, שטען כי לא נעשה שום דבר שלא בשגרה. קיבלתי חוות דעת נוספת מרופא פרטי (שעלה לי 100 ₪ לייעוץ) שטען כי לא ניתן לדעת בוודאות מה היה לפני שהרופא התחיל את הטיפול, כיוון שלא עשה צילום לפני תחילת הטיפול. בנוסף, הייתי צריכה את הצילומים המקוריים להביא איתי לבדיקה אצל הרופא ובקופה דאגו להקשות עליי ולא להביא לי אותם, עד שטענתי (עפ"י מקורות אחרים) שהצילומים שייכים לי באופן חוקי.
אני לא מוכנה לחזור לטיפול במרפאה הזו, ולכן קבעתי גם טיפול שורש במרפאת כללית בקניון מלחה. בימים שלאחר מכן, לקראת סוף מאי, הבנתי מהקופה שיש לי אופציה להוזיל עלויות באם ארשם ל"כללית פלינטום", אך אני צריכה זמן הסתגלות של חצי שנה. נרשמתי. כשהתקשרתי לקופה לבטל את הטיפול ולקבל החזר כספי, הנציגה אמרה לי שאצטרך להגיע למרפאה כדי לחתום על ביטול עסקה, האם כך מטרטרים לקוחה שוב להגיע עד למשרד? לצערי, שוב לא היה מענה לתלונתי, בהזדמנות הראשונה הגעתי למרפאה כדי לחתום על הטופס וחתמתי. ביקשתי מהנציגה להחזר כספי ולקבלת העתקים של ביטול העסקה. והיא שכחה לציין כי ההחזר לוקח עד 30 ימים וכי הטפסים שעליהם חתמתי הינם טפסים פנימיים ולא ניתנים להעברה.
אוסיף, כי לאורך כל הטיפול, רויה (שירות הלקוחות) טיפלה בי, לעיתים לא חזרה אליי כשאמרה שתחזור, קיבלתי מידע שגוי מהנציגות במרפאה או לא קיבלתי מידע בכלל. המענה האנושי במרפאה, טלפוני ופרונטלי לוקח זמן ואינו בסבר פנים נחמד.
אני מבקשת בכל אפיסת הכוחות האחרונות שנשארו לי אחרי הטרטור, עוגמת הנפש וההתנהלות הלקויה שאני חווה כעת, לבדיקה מעמיקה של הנושא. אך קרה שהרופא התחיל טיפול בלי לעשות צילום? אני מבוטחת במושלם כבר שניים אך במידת הצורך שאני צריכה טיפול או משדרגת לביטוח מקיף יותר, אני צריכה לחכות תקופת הסתגלות? לצערי, אין לי את היכולת הכלכלית וכי אני סבורה כי מגיע לי פיצוי על הטרטור ועוגמת הנפש שנגרמה לי.
הבוקר, קיבלתי תשובה במייל לגבי התלונה שהגעתי. התגובה הייתה ללא התנצלות נאותה, כאשר הטלת האשמה הינה עליי, כי הרופא שטיפל בי פעם נכון וצילם את השן במהלך הטיפול. מה עוד שלא היה אחד שדיבר איתי טלפונית ושמע את הצד שלי בסיפור. כאשר ניסיתי להתקשר ולשאול איפה הפנייה עומדת נאמר לי שהיא בטיפול.(אשמח לצרף את המכתב שקיבלתי הבוקר)
אשמח לכל מענה ועזרה בנושא,
תודה רבה.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
הקלה בתשלומים והתנצלות החברה פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה