פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שני תעריפים: תעריף למטופל שאין לו ביטוח ותעריף למטופל שיש לו ביטוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב געתון נהריה כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבעיה שני תעריפים. אם יש לי בטוח, כתר יעלה לי 30 אחוז יותר כי
המרפאה דיווחה לחברת הביטוח שעלי לשלם 1599 שקל. אם אין ביטוח התעריף
1181שקל. האם מדובר בהונאה וגניבת דעת ובשיטה אשר...כלומר הלקוח
של הביטוח ישלם למרפאה עוד 30 אחוז מהטיפול בנוסף לתעריף שמשלם הביטוח
לסמייל.
כספי סוג הנזק :
צריך להיות תעריף אחד בלבד הן למטופל והן לביטוח פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה