פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד ד"ר אניחוביץ' נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חיים עוזר 26 פ"ת כתובת:
ברקמן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 28.2.07 בשעה 14:00 הגעתי למרפאת ברקמן שברחוב חיים עוזר בפתח תקווה בכדי לעשות סתימה אצל ד"ר מרק אניחוביץ' ,וזאת בהתאם לתור שקבעתי מבעוד מועד.
כשהגעתי למרפאה ( בשעה 14:00- בדיוק השעה שאליה הוזמנתי ) ראיתי כי בחדרו של ד"ר אניחוביץ כבר יש פציינט ולפיכך המתנתי לתורי.
בשעה 14:20 נפתחה דלת חדרו של הד"ר ויצא ממנה אותו פציינט , כשבאתי להיכנס לחדר, אמר לי הד"ר כי אאלץ להמתין מאחר והגיעה פציינטית שהיא מקרה עזרה ראשונה.
לפיכך , שוב נאלצתי להמתין בסבלנות...
בסביבות השעה 14:30 החלטתי לרדת מהמרפאה בכדי להוסיף שקלים במדחן החנייה שברחוב, וזאת מאחר ולא צפיתי המתנה כה ארוכה, בעודי יורדת במדרגות, שמעתי דלת נפתחת ולפיכך חזרתי במהירות ועליתי במדרגות , ראיתי את הד"ר ניגש לקבלה , וכשעברתי על פניו הד"ר אמר לי כי הוא קרא לי ומאחר ולא הייתי , הוא הכניס פציינטית לפניי.
מאחר וחשבתי כי הוא מתלוצץ , שכן לא ייתכן שלאחר 20 שניות המתנה ( שזה היה הזמן שלקח לי לעלות במדרגות מהרגע ששמעתי את דלת חדרו נפתחת ועד שעלית וראיתי אותו במדרגות ) הוא יכניס פנצייטית לפניי , ניגשתי לחדרו וראיתי אישה יושבת על הכיסא , כאשר אפילו טרם הונח עליה הסינור הרפואי המולבש בטרם טיפול, אמרתי לאסיסטנטית שלו כי אני מוזמנת לשעה 14:00 והמתנתי מזה כחצי שעה ולכן אני מבקשת להיכנס לטיפול. האסיסטנטית בדקה ברשימות ואמרה לי לדבר עם הד"ר.
כאשר הד"ר ניגש לחדר אמרתי לו כי עכשיו תורי , הוא מילמל לעברי כי הוא קרא לי , נכנס לחדר , ובעודי עומדת פעורת פה , סגר את דלת חדר הטיפולים.
כבר בשלב זה אציין , כי אני מטופלת אצל ד"ר אניחוביץ' שנים , ומבחינה מקצועית אין לי להלין עליו כלל , אולם יחס כה מזלזל, פוגע ומביש , כפי שהוא הפגין כלפיי בחיים לא "זכיתי" לקבל משום איש מקצוע.
רופא , לפני היותו מטפל צריך לדעת להיות בן אדם , ולהיות בן אדם באותו יום , ד"ר אניחוביץ' שכח.

בשלב זה ברצוני להבהיר 3 נקודות : ראשית , כשהד"ר יצא מחדרו הייתי במדרגות ובעקבות כך אצתי במהירות ועליתי במדרגות ( כפי שציינתי לעיל לקח לי 20 שניות בערך לעלות ).
שנית , הצדק דורש כי לפני שהד"ר יכניס פנצייט חדש שלא הוזמן , הוא ימתין לפחות דקה , כפי שנוהג לעשות כל רופא סביר.כאמור במקרה שלי , אפילו דקת המתנה לא חלפה בטרם החליט הד"ר לקבל את אותה פנצייטית לפניי.
שלישית , גם אם עברו 5 דקות והד"ר ראה כי הגעתי והוא עדיין לא החל בטיפול ( להזכיר , הוא עדיין לא ניכנס לחדרו ), ההגיון והסדר הטוב מחייב כי היה עליו לקבל אותי , וזאת שוב לאחר חצי שעת המתנה.

פגועה וכעוסה ניגשתי אל הקבלה ודרשתי לקבל הסבר מדוע הוזמנתי בשעה 14:00 ואילו בשעה 14:30 נכנסת פנצייטית , שלא הוזמנה מראש , לפניי .
הפקידות בקבלה הסבירו כי הד"ר קרא לי ולפיכך עליי להמתין. הסברתי לפקידות , כפי שפורט לעיל , כי נעדרתי לשניות ספורות וזו לא סיבה להכניס פציינטית לפניי בעיקר כאשר היא טרם החלה בטיפול ודרשתי לקבל את הטיפול לשמו הגעתי לאלתר ולו מרופא אחר. הפקידות הסבירו כי יש רשימת מוזמנים ולפיכך אין באפשרותן לעשות זאת. אני תוהה מדוע כשהגיעו הפציינטים האחרים לפניי לא הבהירו להם כי יש רשימת מוזמנים , וגם אם היה מדובר ב"עזרות ראשונות" ו / או מקרי חירום" , אני סבורה כי מששטחתי בפני הפקידות את טרונותיי היה עליהן לדאוג שאקבל טיפול מרופא אחר כפיצוי על הזמן היקר שבזבזתי לריק ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות ייחסו של הד"ר.

עוגמת נפש סוג הנזק :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה