|
|
|
|
|
|
תור שנקבע ולא קיבלו אותי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מצדה 5 |
כתובת: |
תל מונד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קבעתי תור ל 11:45 הגעתי 5 דקות לפני הזמן. שאלתי את המזכירה מתי אני נכנסת והודעתי שאני מחכה, בפועל חיכיתי 10 זקות ולאחר מכן ניגשתי לדלפק שוב וביקשתי לדעת מתי אני נכנסת לרופא. התשובה הייתה "עוד רגע" "עוד רגע" לאחר מכן הבנתי שהם לא מוצאים את התיק שלי . כעבור 10 דקות נוספות הבנתי שהרופאה שהייתה צריכה לטפל בי הלכה והרופא דוקטור אשכנזי לא רוצה לקבל לסתימה אלא רק לצילום. במהלך ההמתנה צפיתי במזכירות נכנסות לרופא והוא מסרב להן עד שהתעשת והסכים, לסוף נכנסה משהיא לפני שהוזמנה אחרי. פה כבר התחלתי להתרגז. איך זה יתכן מצב שכזה. בעוד אני יושבת ומחכה ? כשפניתי אל המזכירה לא הייתה לה תשובה והיא התעסקה בדברים אחרים. פניתי לעוזרת של הרופא והיא ענתה לי שהרופא נתן הוראה שהמטופלת לפני. המתנתי יותר מחצי שעה ועד שלא הרמתי צעקה לא התיחסו אלי. לאחר חצי שעה העוזרת של דקטור אשכנזי יצאה ואמרה לי שאוכל להיכנס ולשבת על הכיסא להמתין שהרופא יסיים עם המטופלת שהגיע אחרי לבניית כתר. אני שכבר מאסתי בהתנהגות הן של הרופא דוקטור אשכנזי והן במזכירות מירים ואתי שהתעלמו ממני רוב הזמן פניתי לדרכי והלכתי. לפני צאתי מהמקום לקחתי את הטלפון של מנהלת המקום ווקיבלתי את הטלפון של דוקטור כרמון. יחס מזלזל שכזה ראוי שישמע. האם יפצו אותי על כך? נראה כי למרפאה לא היה אכפת כלל מהבעיה שנוצרה.
|
שיחשבו הם על פיתרון. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כללית סמייל שילה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|