פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות נושא התלונה:
תובה עבדאללה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
המייסדים 7 קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קוראים לי תובה עבודאללה, אני לקוח של כללית אני והמשפחה שלי מאז ומתמיד, וכאשר רציתי להסיר שיער בלייזר לא חשבתי אפילו לשנייה ובחרתי גם בהם, כי אני מודע לשירות הטוב והמסור שהם נותנים וגם על מחירים אטרקטיביים, אך לאחר טיפול אחד בלבד קרה שלאבא שלי גילו סרטן, והיה אמור לעבור ניתוח דחוף ושכחתי מהתור שנקבע לאותו שבוע...לאחר מכן התקשרו מהכללית והתנצלתי על המקרה לציין גם שלאחר הטיפול הראשון אמרו שייתקשרו אליי לקבוע תור נוסף ולא עשו וכשהתקשרתי לקבוע אמרה כי קרתה תקלה במערכת והתנצלה .. לאחר מכן אמרתי לה לקבוע תור חדש, ואכן עשתה .. אך שוב פעם ביטלתי באותו יום גם בגלל אבא, אך אמרה כי אני אמור להודיע יום לפני, התנצלתי שוב וקבעה תור לשבוע אחרי....לאחר שבוע התקשרתי שעתיים לפני התור לבטל כי העברתי את אבא באמבולנס ואף הייתי בתוכו, עכשיו הפקידה אמרה לי דברם חדשים שמעולם לא שמעתי, בהם כי פעם שלישית שאני מבטל וכי ללא הודעה מוקדמת מתאימה וכי אני משלם על הטיפול למרות שלו קיבלתי אותו, ביקשתי אז מנהלת ולהפתעתי למרות שהסברתי את המקרה ...הי דיברה אליי בצורה גסה מאוד וגם בבזיון וחוסר כבוד, הדברים שהי אמרה ובצורה שהי עשתה את זה גרמו לי לעוגמת נפש שאני לא יכול לתאר, היה מדובר בחיי אדם לעומת תור להסרת שיער, אני בזמנו הייתי אחראי בחברת פלאפון, אני לימדתי יחס ושירות ,עכשיו אני יודע כמה זה חשוב באמת, לא רק רפואה מושלמת ורופאים מקצועיים אלה גם השירות הוא מאוד חשוב, אני אמרתי למנהלת שאני אפנה לתלונות ציבור ואף זלזה בנושא, ואמרה תפנה למי שאתה רוצה, במקרה הזה ממש גרם לי לאבד אמון בקופת חולים כללית, אני מקווה כי פנייתי במכתב זה תטופל על הצד הטוב ,ובכך תחזירו לי את האמון בכם ובמערכת שלכם, אני לא מבקש לא החזר ולא כסף ולא איכפת מהתשלום שהורידו עבור הטיפול שלו קיבלתי, אני מבקש רק לשחזר שיחה כי אני יודע כי יש לכם הקלטות לשיחות, ולשמוע איך מדברים מנהלים אצלכם, אני מקווה שאני אקבל מאותה מנהלת מכתב התנצלות על המקרה ובזה אני אסיים את חלקי.
עלבון, כספי סוג הנזק :
מכתב התנצלות פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה