פרטי התלונה

תלונות כללית סמייל שילה

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה של פקידות + הטעיה במחיר של משחת שיניים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מגדלי הקריון - קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביום שלישי, 04/11/2008, ביצעתי טיפול ניקוי אבן במרפאת שיניים כללית סמייל של שילה במגדלי הקריון בקרית ביאליק - ראוי לציין שאני מטפל בשיניים שלי תמיד במרפאה הזאת. מכל מקום, לאחר הטיפול המליצה לי השיננית אימן על משחת שיניים "קולגייט 12". היא אמרה שהמשחה נמכרת בקופת המרפאה במחיר עלות שהוא זול מאוד ("יותר מהסופר פארם"). מכיוון שכך, במעמד התשלום בקופה ביקשתי לרכוש שתי משחות שיניים מהסוג הנ"ל בעלות של 38 ש"ח. גם הפקידה קופאית אמרה לי שהמשחות זולות בהרבה מהסופר פארם "וכדאי לי, כי גם הכמות יתר גדולה"...

לאחר שסיימתי במרפאת ניגשתי לקריון ובין היתר נכנסתי לסופר פארם בכדי לקנות כמה דברים. להפתעתי, נדהמתי לראות כבר בכניסה סטנדים עמוסים במשחת השיניים הנ"ל, כאשר היא נמכרת במחיר של 14.99 ליחידה, כ 4 ש"ח פחות מהמחיר בכללית. לאחר שסיימתי את הקניות בסופר פארם חזרתי שוב לכללית סמייל וביקשתי להחזיר את המשחות ולקבל זיכוי. הסברתי לפקידה שם שהמחיר אצלם יותר יקר מהסופר פארם ולכן אני רוצה להחזיר ולקבל זיכוי במקום. התשובה שקיבלתי היא משהו בסגנון "אוהו, עכשיו אני צריכה לעשות לך זיכוי"?! "אני צריכה ללכת הבייתה"... כמו כן, הגדילה לעשות פקידה שעמדה מאחוריה ואמרה לי כי היא אינה מאמינה לי ולא יכול שהמחיר בסופר פארם הוא כזה. למרות שאמרתי לה שאני לא משקר היא אף הגדילה לעשות והתקשרה מהטלפון של המרפאה ל 144 בכדי לקבל את הטלפון של הסופר פארם ולשאול אותם למחיר המשחה. רק לאחר שהיא דיברה איתם, היא אמרה לי שהמחיר הוא 16.99 (מה שלא נכון ואתם יכולים לבדוק את זה בסופר פארם - המחיר הוא 14.99, לפחות לגבי אותו יום).בכל מקרה, מכיוון שרציתי זיכוי וגם צדקתי לפחות לגבי זה שהסופר פארם יותר זול הם הסכימו לזכות אותי בסכום הקניה תמורת החזרת המשחות.

לדעתי זאת חוצפה מדרגה ראשונה שפקידה מתייחסת ללקוח כשקרן לפני אנשים נוספים במרפאה (פצייניטים ועובדים) וכל זאת ועוד כאשר הוא גם צודק. הרי, אם לא הייתי צודק, מדוע הייתי מטריח את עצמי שוב למרפאה?

מיותר לציין כי לבסוף לא חזרתי לסופר פארם מפאת קוצר הזמן לאחר העיכוב הנוסף במרפאה, ונותרתי "קירח מכאן ומכאן".


נ.ב,

שמות הפקידות אינני יודע ולא טרחתי לקחת אותן, אבל מדובר באלה שעבדו באותו התאריך בין השעות 12:45 - 13:35.
עלבון סוג הנזק :
נזיפה בפקידות פתרון נדרש :

כללית סמייל שילה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה